Nytt schema!

Nu är pappret underskrivet! Jag bad om att få gå ner i tid i april månad för att få chansen att må bättre. Känner att jag inte orkar som det är nu, varje dag är en kamp och det inte framåt så länge jag känner pressen på jobbet. Man vill ändå göra ett bra jobb när man är på jobbet, och jag gör inte det just nu. Och de var så goa så de frågade om jag vill göra det i maj också, bara för att få ordentlig chans och verkligen ta igen mig, så det fick det bli. Både i april och maj kommer jag gå 85%. Det är inte en extrem sänkning, men det är några timmar i veckan, och jag förlorar inte jättemycket pengar. 
 
Fick nytt schema för april där tiderna var omlagda. Otroligt härliga pass och jag ser fram emot och hoppas på en förändring! 
 
Idag har varit en tung dag där ett kortare arbetspass hade varit korrekt. Men samtidigt är det bara idag och imorgon kvar tills jag är ledig tre dagar. Dock så har jag ont i låren. Har på något konstigt sätt sträck baksidan av BÅDA låren? Vet inte riktigt hur jag har lyckats, men det känns som att det enda jag gjorde igår som kunde leda till det är att dammsuga. Så frågan är om jag är extremt otränad, eller om jag dammsuger för sällan? En kombination av båda skulle jag tro. Eller så har jag haft kramp i låren i natt när jag sovit, och därav smärtan. Men jag har problem att klä på mig, sätta mig, resa mig och gå. Får hoppas det går över fort! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0