Avslut....

Dessa serier. De både förgyller min vardag, men kan även dra ner min vardag till botten, speciellt när en serie tar slut! :(
Usch! Jag vill inte! Två avsnitt kvar, varav ett är dubbelavsnitt sen är det slut, för alltid. Det kommer kännas tomt. Nu kanske ni tycker jag är dum i huvet. Men ni vet att jag lever för mina serier! Det är det bästa som finns! Och jag blir ledsen när dom tar slut, snyft! Hoppas det är ett bra slut! Det är det oftast inte. :/

Jag har kollat på serier hela dagen. Har sett två avsnitt American Idol samt House, Våra bästa år och Heroes. Vad jag har kvar, som inte kommer hinna se är Smallville, Bones och då Cityakuten där det är de två sista avsnitten. Om 1,5 timma ska jag åka och handla med pappa, sen ska jag laga mat, sen börjar matchen. Så ett avsnitt till av något blir det. Väntar nog med cityakuten till helgen. Blir nog Bones nu.

När jag är och handlar sen ska jag köpa glass, minsann! Köpte ju mummaströssel när jag var på Spargrossen och handlade, men har ingen glass till det så det ska köpas idag! Så man Madelen och jag äta glass med strössel till hockeyn. Blir nog lite chokladsås och chokladpinnar till med. Låter gott :D

Har haft en riktigt lugn och skön dag idag. Det är skönt att slappa, men var lite duktig och körde en diskmaskin förut och diskade upp lite annat. Nu är det bara alla vinglas kvar att diska, fick med 4 stycken i maskinen förut. Dom ska maskindiskas så får nog ta 4 glas varje gång jag kör en diskmaskin känns det som, de får bara plats på ett ställe i maskinen vilket gör att det blir 4 glas per maskin :P Mobbat!

I helgen ska jag baka, igen! Det blir mandelmums, lovade pappa att göra en sats åt honom med, han tyckte dom var goda, sen tror jag nog han tar med sig några till jobbet och bjuder på ;) Jag ska ta med till jobbet iaf! Blir nog jordnötskakor med, har så mkt ingredienser till det kvar och det är lätt att göra :)

Ska se om jag får tag i en träsläv i affären, finns det att köpa nu för tiden? Eller är det bara plast som inte går att baka med? Hmm vi får se!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen, allt väl? Du vann merservicetävlingen häromdagen så i morgon när du kommer finns det en godispåse åt dig... bra jobbat.

Nu är jag ledig och är tillbaka nästa torsdag morgon. Hör av dig om det är något. Saknade dig i dag men är glad att du fick vara ledig! Kram!!! //Linda

2009-04-08 @ 17:49:56
URL: http://magnuslindawilma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Du jättesnällt om du bara kikade och röstade på mig som veckans blogg! :)



http://victoriahallden.blogg.se/2009/april/nominerade.html#comment



Mvh Ronja :D

2009-04-08 @ 17:51:21
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Great blog :) Snubblar in här då och då hihi

2009-04-08 @ 17:57:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0