Bra dag!

Dagen har gått fort idag, den har bara swischat förbi! Världens uddaste samlyssning idag, tog lång tid att få något gjort minsann ;) Bara skratt och flum hela tiden! Och så har jag dessutom lunchat med bästaste Maria idag och rastat med Sonja, så det har varit helt perfekt :)

Ska jobba tidigt imorgon med så det är dags för nanna kudden om 9 minuter, men tänkte jag skulle uppdatera lite snabbt här iaf, så ni ser att jag lever :P

Måste bara berätta att jag när jag kom hem idag så var det apvarmt i lägenheten, katterna var lite varstans, men så gick jag direkt och öppnade balkongdörren och då hör man dom komma springandes som elefanter dum du dum i galopp ut på balkongen! Hah! Så kul att se dom, dom älskar att de får vara därute nu, svårt att få dom in :P

Aja nu ska jag sova iaf. Ska jobba med både Sonja och Linda imorgon, kommer nog bli en bra dag!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0