Kan de vända 1-3 läge igen?

Ja fy tusan vilket långt inlägg det blev igår hihi, men med många fina bilder :D Det är ett minne att ha det sparat sådär!

Egentligen skulle jag ha kommit hem typ nu, men jag fick kompa en timma så jag har då med uteslutningsförmågan varit hemma en timma nu :D Har haft pappa som bästa sportkommentatorn idag, han har ringt så fort det hänt något intressant på hockeyn. När jag inte svarat har han lämnat meddelande på telesvar "2-0 till HV71 nu, hejdå" haha :P Men dessvärre hjälpte det inte HV71 att vinna :( Surt! 2-2 blev det, förlängning, sen efter 16 minuter fick Färjestad in avgörande målet. Suck. Imorgon får jag se matchen, det är en spännande match. Ska HV71 kunna göra om samma sak dom de gjorde mot Timrå? Vinna fast de ligger i 1-3 läge? Har svårt att tro det, hårdare motstånd nu. Snyft!

Nu ska jag fortsätta äta mina solrosfrön, dricka cola och se på serier. Ledig imorgon, wonderful!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0