Kläääder! :D:D

Min kläder kom idag! YEY! Jag kan ju loova att jag vet vad jag ska ha på mig på söndag på Madelens födelsedagsfirande, minsann! Ska även ha det till jobbet imorgon tänkte jag. Så grymt fint var det! Det var inte allt som kom nu, men det visste jag sedan innan, det är lite stuff kvar som kommer framöver, men det gör inget. Några av de viktigaste sakerna kom nu iaf :) Bara en sak som inte passa! Det är ganska coolt, inte ofta jag har sån tur, hah!

Det har varit en bra dag idag, trodde jag skulle vara dötrött, men det har gått helt ok. Det enda som inte riktigt var bra var att bussen, när den stod på busstation imorse inte fick igen dörrarna vilket betyder att bussen inte kan åka! Den blev nästa 15 minuter sen! Heerreguuud! Då kände jag mig stressad. Men jag hann till jobbet i  tid :) Skönt det! Sen rann dagen på. Fick skjuts av Linda till bussen när jag skulle hem, hon skulle ändå iväg o köpa mat, snällt :)

Bussresan hem fick snabbt, tog lika lång tid som vanligt, men det gick snabbt. Satte mig på moppen och åkte till centrum och hämtade ut mina paket! :D Direkt när jag kom hem började jag prova kläderna! hihi, me like! Hämtade även ut ett paket från cdon, innehåller lite böcker, men det paketet har jag inte öppnat än, ska inte börja läsa någon av böckerna nu iaf :)

Sen förresten, när jag kom hem idag också, en bit in i hallen så låg en söndertuggan avi också! Kattjävlar asså! Avin var från Adlibris, så har ett paket till att hämta ut, ska se om jag hinner det imorgon, eller tror ni dom stänger tidigare imorgon pga valborg?! Iaf, det paketet innehåller boken jag väntar på :D:D



YEEEEEEEEES! Nu blev det mål, så nu blev det match igen! Ska se till och häva upp maten som precis blev klar, sen slå mig ner vid tvn igen. Sen sova.


Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ingen aning om hur många det kan tänkas vara, det blir en överraskning!

2009-04-30 @ 13:56:37
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0