LYCKLIGA JAG!

Den här dagen har gått som på räls, allt gick min väg kan man säga! Det är nästan så man blir rädd att något annat kommer gå heeelt fel! Men aah! Satte mig på bussen imorse för att åka in till stan och ta bussen till Karlskoga. I Markbacken Centrum kliver Therese på, som är påväg till Tybble där hon ska åka bil med en från jobbet, och det fanns plats för mig med! Coolt! Åka bil är ju softare än bussen, helt klart! :)

Väl framme så började jag 09.00, massa underbara människor på jobbet idag! Me like! Fick plats bredvid Sonja, guld värt! Och ganska tidigt fick jag även höra att det lutade åt att jag skulle få min ledighet beviljad imorgon iaf, den som redan har blivit avslagen, hade blivit lovad halva dagen ledigt istället! Så tänkte man "oooh tänk om tänk om, vore asbra" Sen ringde Linda och berättade att den blev beviljad! LYCKLIGA JAG!!! :D Det räddade hela min dag, hela morgondagen, hela helgen! Fan vad skönt det känns!

När jag hade rast sen ringde jag pappa och han blev med grymt glad! Fortsatte jobba, det var segt, inte mycket att göra, men det rann på en dag eftersom jag satt med massa, vi kunde prata och få tiden att gå ändå :) Och typ precis när jag slutade så kom min bror och Sandra fram till Karlskoga, så de stod utanför och väntade på mig. Så åkte vi till Jysk en snabbis, sen begav vi oss hemåt. Niklas sprang upp till mig, hämtade en bild på datorn, så åkte vi upp på stan. Hittade inte vad vi sökte efter idag, men får ta det imorgon. Sen åkte vi till Maxi, handlade bananer och björnbärsjuice - som för övrigt smakade som blåbärssoppa så det var ingen hit!

Sen skjutsade dom hem mig och jag kom ändå hem 30 minuter tidigare än om jag hade åkt bussen hem! Och då hade vi hunnit med allt det där emellan! Coolt! :D

Så har jag varit iväg och hämtat nyckeln till lokalen vi har hyrt för helgen! Najjs! Var dit en snabbis och kollade igen, men det är jobbigt och rota runt i skåpen när hon som har hand om lokalen står och tittar på, så jag gav upp och tänkte att vi kan kolla allt sånt imorgon istället :) Dessvärre hade dom precis i veckan införskaffat tre soffor och en fåtölj! Suck! Det tog asmycket plats! Men hon sa det att hörnsoffan skulle hon komma och köra bort imorgon, tur det! Annars får vi aldrig plats och duka långbord med 24 pers!

Menyn imorgon är Morotskaka, Chokladkaka, Nitos jordnötskakor, Lätta kokosformar, Brysselkex, Mandelmums och Tårta! Mycket att göra och vad gott det kommer lukta här hemma imorgon :D MMMMM!!

Nu ska jag vara duktig och sova, läsa lite, har inget mer att göra ikväll, så onödigt att sitta uppe och bara fördriva tiden!

Men vi hörs mer imorgon!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa :-P Jag vet, galet! Men jag är så less på allt som är här å det är litet å trångt, ska berätta mer för dig då vi ses! :-) De är mycke som inte är som de ska! ;) Jaa, men då ja har flyttat så måste du komma å hälsa på! :D :D Å ja måste åka ner , hoppas ja får klämma in mej me lillan hemma hos dej :-P Sov gott! Puss & Kram Sööööötast^^

2009-04-02 @ 23:07:44
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman.

Hoppas det går bra med allt fest fixande och att du inte sliter ut dig. Ville bara önska dig en underbar helg så ses vi på måndag och har då antagligen massor att prata om:)

Puss o karm //Sonja

2009-04-03 @ 14:14:25
Postat av: Nito

Yeah Nitos kakor!!! :P

2009-04-04 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0