Nu var det dags igen!

Just another morning. Jag var inte redo att gå upp ur sängen när klockan ringde vid 05.30, uuuh! Hoppas dagen går fort idag. Jag och Sonja jobbar typ samma pass idag, så får hoppas det finns en plats ledig bredvid henne! Hoppas hoppas! Hon kom förbi här igårkväll och lånade mitt wii till hon fyller år i helgen :) Jag var nog dock inte så jättesocial eftersom det var match då, men men, sånt är livet :D

Jag måste hålla koll på mitt bankkonto, det sjunker och sjunker på det! Måste se till och ha råd med allt inför helgen och sen kunna leva resten av månaden. Det blir fattigt, men det är inte varje år ens pappa fyller 60! Och han ska ju inte behöva betala något själv egentligen. Än så länge har han typ bara betalat 3 fläskfiléer, det är typ 150:-. Kan inte komma på något annat han betalat. Vi får se vad allt går på på fredag när vi ska handla typ allt. Har ett helt A5 som inköpslista :S

Jag har börjat bli så himla snabb på mornarna. Förr fick jag stressa hela tiden för att hinna klart. Men nu, trots att jag går upp samma tid, så kan jag sitta här och bara vänta av tiden. Och det är inte kul, hatar att vänta. Och dessutom går jag upp samma tid, men hinner även äta frukost? Jag måste ha fått bättre rutin på allt, så allt klaffar. Något är det iaf.

Trodde jag skulle få sällskap på bussen av min syster idag som hon hade sagt, men så kom hon på igår "nej men jag har ju sovmorgon, hade jag glömt bort" Daah, har du inte det varje vecka? :P

Nu ska jag packa iordning allt som ska med till jobbet. Förhoppningsvis kommer jag få skjuts hem idag! Min bror skulle antagligen till Karlskoga typ samma tid som jag slutar, vore asnajjs det!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Madde

2009-04-02 @ 14:44:49
Postat av: Madde

Jag råkade skicka en tom kommentar hah xD



Men jag har ju bara sovmorgon varannan vecka.. Jobbigt att komma ihåg juu!:P

2009-04-02 @ 14:45:50
Postat av: Sandra

Jag ska flytta :-) Har sagt upp den här lägenheten, dax att gå vidare i livet! Få rätsida på allt å bara vara lycklig å glad, åhhh va jag saknar örebro, ja pratade me markus för nån dag sen, faan va vi vill ner alltså! Trivdes såååå himla bra där! :-( saknar jättejättemycke! snyft! Hur har du de? :) Kram

2009-04-02 @ 21:58:27
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nee, de blev inte den lägenheten :-/ Den va på ett riktigt unket område :S Så jag söker vidare :-) Men de blir en trea iallafall :-) Jaa jag håller me dej, skulle såå gärna vilja bo närmare dej å alla er där nere :-) saknar å tänker tillbaka jätteofta å mycke Hoppas jag kan åka ner i sommar å hälsa på dej! :-)

Kraaaaaaamar om!

2009-04-02 @ 22:28:47
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0