Så kul!

Idag har nog varit den bästa, snabbaste och roligaste arbetslördagen i hela mitt liv! Haha! Vi har haft så kul, och allt har flytit på, som det gör då :D Så jag kan inte påstå att det har varit speciellt jobbigt att jobba idag, gick smidigt att gå upp i morse, då jag gick o la mig i tid igår. Kom hem vid typ halv 8 då jag åkte förbi Ica och handlade lite :)

Sen kollade jag på Bones och två avsnitt Desperate Housewives, lagade mat. Det blev potatis med fläskkotlett och skysås, och ska ha svartvinbärsgelé till, mm :D Nu har jag precis sett ett till desperate och nu är det dags att sova igen :)
Börjar 12.10 imorgon, så ska upp vid 8.

Imorgon ska jag helst inte ens starta datorn när jag kommer hem, så vi får se hur det blir med uppdateringen imorgon :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0