Bebiiis!

Idag var jag ledig, helt otroligt skönt. Gick och la mig relativt tidigt igår för att jag skulle försöka få lite sömn, så gick och la mig vid 23-tiden. Läste typ en timma och sen försökte jag somna, tog sitt tag, men somnade iaf till slut, vaknade vid 7! Usch nej, då vägrade jag gå upp på min lediga dag, så försökte somna om, kollade på klockan igen vid 8, nej nej, inte upp än, men jag gav upp strax före 9, då klev jag upp och gjorde frukost och såg på Förhäxad. 

Tog sitt tag att komma igång, men fick lite gjort iaf. Ringde ÖBO, kollade om man kan ångra en uppsägan på lägenheten utifall man inte hittar en i Karlskoga i lagom tid, men det kunde man inte, så nu hänger allt på turen. Ringde även min bovärd och bad honom fixa så att buskarna vid cykelförrådet klipps. Det är nämligen så att när man ska in och ut från cykelförrådet så är buskarna så vildvuxna att man måste tränga sig igenom dom och tänk er då när det har regnet eller framåt hösten även snöat så blir man dyngsur! Och det är äckligt med alla kryp, och självklart fixade han det! Han tyckte även det var en bra idé att klippa dom för att det kunde gömma sig någon bakom om dom är vildvuxna haha, det var ju snällt tänkt :P Aja!

Ringde även hyresbostäder i Karlskoga, men dom hade ju telefontider och självklart var det inte när jag ringde :( Lyckat! Satans otur, så får ringa dom på fredag istället. Hittar jag bara en lägenhet där jag inte får mer en en halv, eller i värsta fall en hel dubbelhyra så flyttar jag. Känner att jag måste. 

När samtalen var gjorda drog jag upp på stan, hade lite saker att inhandla. Köpte saltvattenspray, mascara, linsvätska, det var vad som stod på listan, men passade på att gå in på DinSko också, eftersom mina vita sommarskor gick sönder häromdagen, hittade ett par nya på rea, 199:-, helt ok. Så det fick bli dom. Stannade på HM:s babyavdelning och köpte lite babykläder och sen gick jag till Almstedts blommor och köpte en bukett med blommor med en svart vas.

Sen tog jag första bussen till Norr och hälsade på Emma med sin nyfödda bebis Stina :) Sååå söt! Hon föddes för två veckor och två dagar sedan och huuur söt som helst. Visserligen så sov hon mest, men några bilder med öppna ögon fick jag ;) Men glömde tyvärr kameran, så fick duga med mobilen :(

Den här sista är min favorit! :)


Nu ska jag krypa ner i sängen, dags att jobba imorgon igen, jobbar 10.05 - 18.50 både onsdag och torsdag, sen på fredag är jag ledig igen :) Hoppas det kommer en uppdatering då med, vi får se!


Nite!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sööt bebiis!:D



Så det är nästan bestämt att du flyttar nu?:(

2009-08-12 @ 13:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0