Årets första knäck!

Mjaha! Klockan är då 00.30 och jag har precis blivit klar med en dubbel sats med knäck. Inte så normalt och göra det mitt i natten kanske. Men skulle ha gjort det igår, men fann ingen ork att göra något, oså gick grädden ut idag. Så det fick minsann bli knäck direkt när jag kom hem från jobbet! Min misstanke är att den är gryyymt hård haha, men den var god iaf ;) Ska ta med några till jobbet imorgon så folk får provsmaka, men får nog varna för att inte ta en mellan samtalen, för då äre kört!

Annars så var ju gårdagen en riktigt.. hm.. ja, vet inte riktigt hur jag ska sätta det i ord. Alla på jobbet frågade om jag hade kul igår. Och jag hade extremt kul hemma hos Linda innan. Vi dansade dansmatta. Det var Linda, Magnus, Wilma och jag. Mysigt och kul. Fick leka lego med Wilma med! Som att vara tillbaka till man var liten haha :D Och själva julfesten, att vara där gick bra. Det var.. trevligt? Eller ett annat ord? Jag kan inte släppa tillräckligt på mig själv i sånna situationer att jag tycker det är kul, men jag hade inte tråkigt och det var inte så hemskt som jag hade trott. Hade det inte varit för nomineringen så hade jag klarat kvällen över förväntan. Men, och jag säger inte att jag inte är glad att jag blev nominerad, så här i efterhand är det en grym känsla att bli så pass uppskattad, meen som sagt, det var jobbigt och jag fick lite psykbryt innan nominering, släppte lite tårar, gick undan. Linda var helt underbar igår! Hade inte klarat det utan dig, det vet du! :)

Linda fick låna kvar dansmattan ett tag. Tänkte ta tillbaka den innan min "julledighet", då kan den kanske åka fram, så kan vara bra o ha den hemma :) Och jag måste faktiskt nämna att jag inte kom hem förrän 00.45 inatt! Det ni, jag som bara skulle stanna en liten liten stund!

Direkt när jag kom hem inatt fick jag ställa mig o laga matlåda, eftersom jag inte ens orkade göra det igår på dagen. Blev makaroner och köttfärssås, klart på en kvart! Sen var det huvudvärkstablett och sängen som gällde. När jag väl hade lagt mig och låg o läste så bara tjöt det i öronen, dom spelade så äckligt hög musik! Och för eran information så var jag nykter igår, det var cola som gällde hela kvällen!

Imorse var det bara upp och göra sig iordning för jobbet. Jobbade 13.20 - 22.05. Imorgon jobbar jag 11.30 - 20.15. Tanken är att jag ska hinna handla efteråt. Hoppas jag bara kommer ihåg rätt att Konsum är öppet till 21, för jag har inget bröd! Kanske orkar gå imorgon bitti. Men då borde jag hoppa i säng snart! :P

Ja, men ska nog göra det!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Madde

vad blev du nominerad till?:D

2009-12-13 @ 10:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0