God natt?

God morgon? God kväll? God natt? Svårt att veta vad man ska skriva. Jag har inte gått och lagt mig än, vilket är jävligt dumt, eftersom jag jobbar tidigt nästa vecka och ska upp halv 5 på måndag morgon, nu är klockan 6. Har satt klockan på 11 imorgon iaf, så då sover jag inte ens 5 timmar inatt och borde inte ha svårt för att somna imorgon kväll, hoppas jag.

Har haft en riktigt trevlig lördag och natt till söndag. Skriver mer om det senare. Tänkte jag skulle försöka sova nu. Är inte trött.

Men hörs sen då!

Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Nu är kl snart 12 och inte ett enda litet inlägg från dig.. jag tror du fortfarande sover

:)



Kram

2009-02-15 @ 11:58:02
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0