Helt underbar(t)!

Nu skulle jag egentligen ha slutat men jag kom hem för 30 minuter sen! Helt underbart! Jag fick kompa. Det är ju kick-off imorgon och jag jobbade egentligen till 21.00 imorgon med, men fick byta pass till 08.00 - 16.45 och det innebär att jag egentligen skulle komma hem 23.00 ikväll och gå upp 04.30 imorgon. Ouf det hade blivit tufft, men som sagt fick jag kompa :) Håller på att köra en diskmaskin, när den är klar ska jag sova. Är inte det minsta trött, men somna måste jag ändå. Upp och duscha imorgon, måste komma på vad jag smartast kan ha på mig imorgon, så det är lätt att byta om till oömma kläder på kvällen sen. Men tror jag har börjat komma på vad jag ska ha påmig, så jag slipper släpa på så mycket.

Och så ska vi värt nämna att Linda är underbar! Så deså!
Och Sonja med!

Sitter här och svullar i mig godis, usch, måste ge mig med det. Men kan inte låta bli. Hallon-lakritskola hallå! Det är ju typ det godaste som finns, och Raffaello! MMM! Tjockboll javisst, men hellre njuta av det goda! ;) Hihi

Jag glömde förresten att skriva en sak igår. För dom som inte vet så bor jag i ett bostadsområde som det finns en liten skog i. Skogen är inte alls stor och det är bostadsområden runt den på alla sidor, men igår på cykelvägen som går runt hela skogen så jag, tror jag, en älgunge, eller om det var en ren? Måste ha varit en älgunge. Jag trodde inte ens att det fanns det i den här skogen eftersom det är bostäder runt hela?! Det var coolt iaf!

Just nu väntar jag på att min morbror ska ringa och säga om de har tid för en snabbvisit på söndag, det är inte bestämt än, beror på kusinen. Men vi får se. Kanske blir stockholm på söndag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

oooh äntligen ska du få träffa världens sötaste Sixten :D

2009-02-26 @ 05:16:15
URL: http://puris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0