I did it!

Jag gjorde det! Jag tog bussen till Willys. Räknade fel på det jag skrev förut, som jag hade tänkt hade jag varit borta 3 timmar med den turen jag tänkte ut när jag kollade bussarna, men hann med tidigare bussar hem, så var bara borta 2 timmar. Helt ok ändå. Fick köpt det jag hade tänkt mig, och lite till som vanligt. :) Men nu har jag mina solrosfrön. Köpte även tvättmedel eftersom det var slut, och jag skulle jue tvätta ikväll. Läs skulle, för jag har precis bestämt mig för att skita i det! Hah! Jag tvättade allt det viktiga igår, det som är över kan vänta :)

Man känner sig lite halvt duktig när man drar sig iväg sådär och handlar, det är jobbigt, men man får något gjort iaf. Helt slut när man kommer hem. Jag fick springa till bussen för att hinna med den tidiga hem från Willys! Det låg ett jävla hus ivägen så man såg inte om bussen kom eller inte, så jag halvjoggade lite sen när jag kom runt hörnet så var bussen nästa framme vid busshållplatsen, då var det bara att börja springa om man inte ville vänta 30 minuter i snöyran till nästa buss kom. Vilket man inte vill så klart. :)

Vad kan det ha kommit idag 2-3 centimeter? En halv decimeter? Bra fråga, men den här snön tar aldrig slut. Visst brukar det väl aldrig komma såhär mycket snö? Det brukar komma snö, men den brukar försvinna efter några dagar, sen är det tö och slask några dagar, sen fryser slasket till is, och så kommer det ny snö. Men nu ligger det kvar, och det kommer mer! Jag är trött på det här nu. Jag som i vanliga fall tycker om snön, men inte nu längre.

Jag har precis kollat på Fool's Gold. Den var helt ok. Den var inte så bra som jag hade tänkt mig, men den var ok. De spelar ju i samma film även i Hur man blir av med en kille på 10 dagar, den är ju bra, där är dom bra. Men den här var liiite halvt B, så den får 4 av 5 möjliga. Nu funderar jag på om jag ska se en till film eller om jag ska se några Andromeda-avsnitt, eller ja om jag ska se Melodifestivalen sen. Vetefan om jag har lust. Verkligen inte kul att se själv, som jag skrev förra veckan så är det inte ens kul att se med nån! :P

Nån som har något bra filmtips? Jag har nästan lust att se en snyftis, men vet inte om jag vill se någon som jag sett hundra gånger, men jag är inte mycket för nya filmer längre. Jag kollar oftast på filmer jag redan sett några gånger innan. Imorgon ska jag ju iväg och se skräckis med Marcus, den verkar inte alls bra. Men han vill ju ha sällskap och se på skräckfilm ;) Jag har svårt att förstå det läskiga i skräckfilmer.

Men vi får väl se, jag kanske blir skitskrajj imorgon, vem vet! :P Man ska aldrig säga aldrig. Men det är imorgon det. Frågan är vad som ska hända ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0