Inga pannkakor

Stor mening med att ta med sig kameran, tog inte en enda bild! Jag är så dålig på det där. Blir aldrig av att jag tar upp den. Surt. Men ska bli bättre :)

Det har varit en bra dag iaf. Det var kul att träffa familjen Tyresgård/Turner idag. Kom dit vid 2-tiden, efter att ha knatat dit. Usch, helt slut var jag då. På vägen dit ringde jag och kollade om inte pappa kunde svänga förbi där på väg hem från jobbet och hämta upp mig, så jag slapp gå hem, och visst kunde han det! Det var ju inte så att jag BARA gick dit, hade lite o släpa på som sagt, böcker :) Men nu har hon så hon kan läsa ett tag, bra böcker också! Alla Camilla Läckbergs böcker som kommit ut i pocket och likaså Anna Jansson :) Carro frågade mig typ en timma innan jag gick dit om jag ville ha hemmagjorda potatisbullar med fläsk, för de skulle typ snart äta lunch och det tackar man ju inte nej till. Det blev klart typ 16.15 haha :D Det tog lite längre tid än vad hon trott ;) Men dom blev goda! Minsann!

Pappa kom och hämta mig runt 5, då åkte vi till Willys och handlade, så jävla mycket folk! Hallå är inte alla fattiga nu? Det brukar vara vid barnbidraget och löning som det är så mycket folk vid affärn, inte 10e! Uscha. Men det gick fort ändå. Vi skulle ju inte handla så mycket eftersom vi är fattiga haha ;) Jag köpte bröd, pommes, ägg, mjölk och yoghurt. Tänkte jag skulle göra pannkakor ikväll, men jag har tänkt om. Orkar inte stå och steka, så jag stoppar in en stinas kyckling istället, den klar sig själv. Sen plockar jag köttet i småbitar och gör en currykycklinggryta, gott :) Har precis satt på ugnen, så ska snart stoppa in den och sen ska jag sätta igång med min seriekväll :)

Fram tills nu sen jag kom hem har jag suttit o spelat poker hihi, det är kul! Inte för att jag vinner, men ändå, kul ändå. Man kan ju inte sluta! Stört. Ikväll blir det iaf 24, House och Heroes. YEY! Jag har sovmorgon imorgon, sovmorgon som jag egentligen inte skulle ha haft. Sonja skickade sms förut och frågade om jag kunde byta pass med henne imorgon så hon hann till dansen, var ingen annan som kunde. Självklart ställer man upp, jag kommer vara död på torsdag, men jag överlever. Tänkte att jag är ju ledig i helgen, så det gör att jag orkar :) Imorgon kan jag sova till 09.30, bara det är ju lyx man inte kan bortse från!

Aja, seriekväll var det! :D

Kommentarer
Postat av: Icelizzie

Hej Lonta!!

Jag är här inne och läser, har dock inte sagt att jag är här :S

Tänkte bara höra om man kunde få receptet på currykycklinggryta, låter alldeles fantastiskt gott!!



krama!!

Sofie

2009-02-10 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0