Saknar dig.

Vad jobbigt det är att vakna upp en helg och inte veta vad man ska göra. Jag bara sitter här och hänger, vet inte alls vad jag har lust med. Film? Andromeda? Frukost? Willys? Tempo? Stan? Jag kan inte sitta av en helg med att göra inget, iofs kommer jag inte göra det i och med att jag ska iväg och handla med pappa imorgon, till Marcus på kvällen och sen på måndag kommer Marcus och Tezzi hit på middag. Men idag då. En hel lördag. Humm. Har ju tvättid ikväll, vilken lycka! *not* Något annat än det måste jag bara ta mig för att göra.

Har sovit jävligt gott inatt iaf, höll på att somna framför datorn igårkväll och då var det dags att lägga sig i sängen. Löste lite korsord men sen somna jag som en stock. Vaknade vid halv 10 imorse, katterna har inte stört mig överhuvud taget(särskrivning lr inte? huh?). Det är skönt när dom är lugna och låter mamma sova, så snällt! Dom är lugna nu med, Teguila ligger här på datorn och sover, de andra två ligger nog någon annanstans och sover. Who knows, tyst är det iaf. Hör bara mitt knapprande och datorns surrande.

Jag vill färga håret, funderar på att köpa hårfärg nu i helgen, sen får vi se om jag kan hitta någon som kan hjälpa mig att färga det också. Ska ju till frisören på fredag, kan vara skönt om håret blir helt klart med klippningen som sista moment.

Nu ska jag väl komma på något att göra. Saknar dig syster, inte lika kul med helg när du är bortrest :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0