Shoppingdag!

Aaaah godmorgon!
Nu har jag inte ont i huvudet längre, behövdes bara en natts sömn. Bra det iaf. Tänk om resten av kroppen skulle tycka detsamma. Mör är jag, ont i knäna, men inte så konstigt när det är skrapsår där! Men det går över det går över! Jag ska snart slänga mig i duschen, fixa till håret så att det ligger som jag vill ha det, så det bara är för frisören och klippa.

Hoppas jag får en bra optiker idag, en som är snabb och framförallt får han gärna säga att min syn inte förändrats, det vore ett steg i rätt riktning minsann! Men så är det ju typ aldrig, men man vet aldrig! Schemat för dagen är iaf optiker 12.30, bussen går upp till stan 12.05, efter optikern ska jag springa in på Clas Ohlson och köpa en ny mobilladdare, sen tänkte jag hinna köpa min BH innan jag vid 13.40 ska träffa min syster och en av hennes klasskamrater utan för Krämaren. Vi ska lulla på stan ett tag, jag tänkte köpa tights och kanske en ny Britney Spears-parfym. Vid tre ska jag dyka in hos frisören, hon ska få klippa till mitt hår, inte så mycket längden, ska där köpa en hårspray för den är slut! Efter det får vi se om vi kommit på något annat vi ska köpa på stan, annars går vi till en mataffär, köper kattmat, sen drar vi till Rosalis Deli, köper med mat hem, åker hem, kollar på Greys och resterande kvällen OC.

Ska även se om min syster har lust att färga mitt hår samtidigt som vi ser på OC. Vore najjs och fixa det också när man klipper sig, annars känns det inte lika mkt att man klippt sig :( Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0