Ibland är jag bra dum!

Jag måste fan skärpa mig, jag vet inte varför jag gör såhär. Det gör ju inget bättre. Äntligen ledig idag, så sitter jag uppe till tre på natten?! Det är inte precis så att jag ändå kan sova länge på förmiddagen så jag vet att jag får för lite sömn. Ikväll måste jag fan lägga mig i tid. Suck.

Ska till Carro sen, inte ofta vi är lediga på samma dag, måste passa på och ses. Och hon har slut på böcker, så måste uppdatera hennes läshylla lite ;) Undra vad hon har för böcker som hon lånat tidigare, ska bli spännande :D

Tänkte jag skulle härma Elina lite med vad det nu heter, men ni ser här nedanför, så jag snodde manuset från hennes blogg iaf :) (http://envisthjarta.blogg.se/ )

1. Hur gammal är du om fem år?
29

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mina katter, men ska förhoppningsvis tillbringa två timmar med Carro, Nathalie och Per idag (?)


3. Hur lång är du?

165 cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Mitt liv som popstjärna kanske?


5. Vem ringde du senast?

Linda


6. Vem ringde dig senast?

Linda


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?

 "Tack" - från Sonja


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror på vem man ska höra av sig till


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda


10. När såg du senast din mamma?

1,5 vecka sedan


11. Vilken ögonfärg har du?

Blå eller blågrå?

12. När vaknade du i dag?

För 30 minuter sedan


13. Vilken är din favoritjulsång?

Last Christmas och Feliz Navidad


14. Vilken är din favoritplats?

Just nu; sängen tror jag.


15. Vilken plats föredrar du minst?

På bussen, när någon man inte känner sitter bredvid.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Ingen aning, orkar inte tänka så långt


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Vet inte, stora feta krypande spindlar, när jag hade feber iaf (även nu)


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Minns faktiskt inte


19. Hur stor är din säng?

140 bred


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Långbyxor och långärmad tröja


22. Hur många kuddar har du i sängen?

2


23. Hur många landskap har du bott i?

1


24. Vilka städer har du bott i?

Örebro

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor, med strumpor på vinter, utan på sommaren


26. Är du social?

Nej, skulle jag inte påstå


27. Vilken är din favoritglass?

Piggelin, Nogger, 88:an, finna många!


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Vit chokladmousse


29. Tycker du om kinamat?

Ja


30. Tycker du om kaffe?

Nej


31. Vad dricker du till frukost?

Vatten


32. Sover du på någon särskild sida?

Sidan, magen, snett, allt på samma gång.


33. Kan du spela poker?

Ja


34. Tycker du om att mysa/kela?

Nej

35. Är du en beroendemänniska?

Beroende av cola, men annars är det nog lugnt

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja


37. Vill du ha barn?

Ja


38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, teckenspråk och sen lite tyska


39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Ingetdera


41. Vad spenderar du helst pengar på?

På allt jag vill ha, varesig det är till mig eller andra, dessvärre (man blir fattig).


42. Äger du dyrbara smycken?

Nej


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Kollar bara på Let's Dance på TV varje fredag, annars sitter jag vid datorn.


44. Kan du rulla med tungan?

Ja


45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag tror jag passar denna, går ju inte att svara på, alla är roliga på sitt sätt!


46. Sover du med gosedjur?

Nej, dom står fint uppradade i hyllan


47. Vad har du för ringsignal?

Lonely - Akon


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, fast lånade ut några till Nathalie häromdagen

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

5 tomma Coca Cola-flaskor och en tom Coca Cola-burk!


50. Flirtar du mycket?

Nej, när har man tid med det?


51. Kan du byta olja på bilen?

Fyller man inte bara på?


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej


53. Vilken var den senaste boken du läste?

Läser just nu Samlarna med David Balacci, innan läste jag Denise Mina med Det Heligaste


54. Läser du dagstidningen?

Nej


55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej, om man inte räknar med Allt om Mat?


56. Dansar du i bilen?

Digga till musiken kan man väl göra, men dansa är väl lite väl svårt?


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Lyssnar inte på radio, iofs lyssnar när jag sitter i bilen med pappa, han har alltid ruttna P4 på.


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Något behövligt på jobbet

59. När var du i kyrkan senast?

Förra veckan när vi var till graven kikade vi in och kollade hur det såg ut i kyrkan med


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Micke Bolin


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

1 vecka tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Det är många, men får säga Sonja, hade en riktigt trevlig fredag :)



That was that. Nu ska jag äta frukost, hungrig som är gnu.
Kanske skriver igen, vem vet!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hehe, ja visst är det lite roligt =) Piggelin är lätt den bästa =) Jobbar du idag eller? Kram

2009-02-10 @ 11:40:06
URL: http://envisthjarta.blogg.se/
Postat av: Elina

Stod ju iof i bloggen att du var ledig, dimma jag ;)

2009-02-10 @ 11:40:44
URL: http://envisthjarta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! ;) Har du åxo en blogg :P Va kuuul! ;) Då kan ja läsa om va du har för dej om dagarna :P Åhhh! Fin sida har du åxo ;o) Snodde den här långa texten av dej nyss :P hihi.. =) E allt bra me dej min fina ? :) Kraaaaaaaaam

2009-02-10 @ 17:42:36
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0