Vilken chock!

Ojojojoj vilken chock! Det här tycker man om, inte illa! Satans underbart att komma hem så ligger lönespecen på golvet i ett fint kuvert och väntar på att bli öppnat. Jag klädde av mig, fixade med katterna och drog på det för jag var så nervös, men vad hade jag att vara nervös för?! Herregud! Det gäller att försöka hålla lite på pengarna bara, inte slösa bort dom på en gång. Men det blir nog lite extra pengar på varje avbetalning den här månaden, kommer ändå ha pengar över hihi! Just nu sitter jag och väntar på tolvslaget så jag kan betala räkningar och sånt där!

Annars då? Inte mycket. Varit på jobbet, har haft ont i huvet de senaste timmarna, men det sitter precis bakom vänstra ögat, det känns som spänningshuvudvärk, fått anstränga ögat idag för linsen vill inte riktigt ligga rätt. Störande. Men men. Hemma är man nu iaf. Moffat i mig massor med Raffaello, mums! Ringde optikern idag, bokade tid för linsundersökning, ska dit på fredag innan jag ska till frisören, så ska vara uppe på stan redan vid 12.30, skrev till min syster precis att vi då kan ses på stan när hon slutar skolan, så kan vi gå en sväng innan jag ska klippa mig. Sen kanske köpa med mat hem från Rosalis mmmm! Det blire nog ! ^^

Jag ligger efter på merservicen! Måste ligga i som tusan nu de här få dagarna som är kvar av februari. Kämpade som en tok idag, relativt bra gick det, men jag är inte nöjd, men säg mig när jag är nöjd?!

Undra om man skulle ta och spendera lite av den här månadens lön på målarfärg. Ha projekt på att måla om väggarna på toa, men även måla om skåpet under diskbänken, för det var inte alls fräscht! Vad sägs om att måla det knallrosa också, som väggarna på toa ska bli? Vore lite coolt ^^ Men då måste man måla det vitt innan man flyttar ut, men det gör inget!

Vi får se, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0