Blickar framåt..

Sådärja, då var maten i andra händer. Pappa har stekt upp allt kött och fixat ikväll. Bra att det är någon som tar hand om det, känns bättre än att slänga det. Då det i mina ögon är skräp. Nu kan vi lämna maten bakom oss och blicka mot lördagen då vi ska inhandla ny.

Allt kom som ett bombnedslag idag. Det var en jobbig dag. Och som alltid på en jobbig dag så drar sig allt annat jobbigt till en som magneter så allt kommer på samma gång. Någon gång ibland ska man ha en sådan dag också, hur ska man annars lära sig att njuta av de bra dagarna?

Nu längtar jag till lördag. Hämta ut min digitalkamera som redan anlänt, åka och köpa mat. Och framförallt. Efter 1,5 års väntan så har 24 haft säsongspremiär igen. Säsong 7, 24 nya stekande heta avsnitt! Längtar sååå mest! De startade fint med två dagars dubbelavsnitt, så hela fyra avsnitt har jag att se på lördag. Vem tror ni längtar till helgen så säg?! :D

Ja  nej, fyfan. Se på fan. Klockan är snart ett på natten och det är en jobbdag imorgon med.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0