I väntan på digitalkameran

Godmorgon!

Snart ska jag knata, men tänkte jag kikar in lite här först. Inatt har jag sovit som en stock, vilket är bra när jag bara sovit 6 timmar. Försökte hålla mig vaken igår för att läsa klart boken. En bok på över 600 sidor som inte alls var av mitt intresse, är inte min typ av bok, men nu de 100 sista sidorna är bra, då vill man verkligen veta vad som händer! Blir klar med den idag på bussen.

Tänkte. Jag har inte hämtat ut digitalkameran än. Men letade upp lite gamla bilder. Har skrivit så mycket och pappa, så tänkte jag laddar upp en bilder på honom när han fular sig. Och en gruppbild på katterna. :)


Det var ett tag sedan den togs som det märks.


Kolan, Passoa, Tequila

Från vänster: Kolan, Passoã och Tequila. Mina små söta vilddjur.



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0