Rättelse av datum!

Herregud! Se på fan! Nu läste jag snabbt igenom min blogg, och det var jue smart att skriva helt fel datum! Har inte ens schema för 4:e oktober, fråga mig inte vart jag fick det ifrån! Jag menade så klart 4:e februari *dah* :P Aja, ibland kan det bli så fel. Vem är du Anonym som skrev kommentar?! Det var snällt, vem du än är! Jag vill veta, bara så du vet :)

Det blev stressigt hem från jobbet idag, men jag hann till tvättiden innan någon snodde den! Jag hade tvättid från 19, och jag kom hem typ 19.05, rev ner alla kläder och handdukar i ikea-kassar och drog ner till tvättstugan. Efter 20-30 minuter kan vem som helst boka tvättstugan om man inte har dragit kortet, jag var nere vid typ 19.20, så det var tajjt! Nu är det snart dags att gå ner igen, det är grymt tråkigt att tvätta må jag säga, men det måste ju göras. Finns inget bättre än att från topp till tå kunna ta på sig helt nytvättade kläder. Smells gooood! Och så hade Linda med sig armbanden till mig idag, det var snällt! Vad fort det gick!

Skickade sms till min syster och sa att hon hade en present att hämta, jag beställde ett likadant till henne. Det blev bara lite skillnad på kedjorna. Hon blev jätteglad! Det var nog lite oväntat, men hon tyckte det var fint när vi satt och kolla igenom alla smycken, och då kunde jag inte låta bli :)

Efter att jag varit nere i tvättstugan blir det cityakuten! Ska försöka uppdatera här igen sen. Tänkte ta kort på armbandet.
Hörs senare då kanske!

Kommentarer
Postat av: Sandra Purvall

Hehe, blev Madde så glad som på julafton? =)

Så himla söt hon är =)

2009-01-20 @ 13:36:28
Postat av: Madde

Tack tack taaack!!:D :D :D

2009-01-20 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0