Slår min önskan in?

Vad gör man om man vet att det är läggdags sen långt tillbaka men man inte är trött? Inga fler serier att kolla på och det är försent för att börja kolla på en film? Sitta här och ordbajsa känns inte heller så värst seriöst. Men vad ska man göra?
Hade tänkt ta lite fler bilder och lägga upp idag, men som ni ser då blir det inte så. Jag orkar inte. Måste komma in i vanan att använda kameran hela tiden. Det kommer nog ta ett tag. Man måste ju komma på vad man ska ta kort på också. Inte alltid det finns något att ta kort på heller, endel dagar är bara tråkiga. Kan jue inte fota allt tråkigt i mitt, eller? :P

Jag har en önskan som jag hoppas går i uppfyllelse. Jag önskar att jag får ett sms imorgon där det står "Du har ett paket att hämta ut från Haléns AB" Jag tycker minsann att det är slutet av januari nu. Jag vet att det inte är det. Men tycka kan man. Och lite snabba kan dom väl ändå vara? Speciellt när man beställt så mycket saker! Det ska bli så kul med lite nytt. Kommer inte riktigt ihåg längre vad jag beställt. Men vet iaf att det var två par 3/4-byxor, typ 2-3 tunikor, två ljuslyktor, koppservice på 4-delar och bäddset. Sen var det fler saker. Och min syster passade på att beställa saker. Så jag tror paketet är stort. Fatta kul! :D Längtar!

Imorgon blir en seg dag, så då kanske jag kan ta lite kort. Kanske ska ta en sväng i omgivningarna och se om jag hittar något fint att fotografera? Tror dock inte det. Eller jo, skulle säkert hitta något att fota, men jag tror dessvärre att lata jag aldrig skulle pallra mig utanför dörren på min lediga dag för att ta lite kort. Då sitter jag nog mest här och fördriver tiden, gör ingenting, och kollar på serier.

Ser någon film kanske. Har endel att plöja igenom.

Vi får väl se. Jag längtar till söndag. Nästa torsdag. Och lördag eller söndag helgen om 1,5 vecka beroende på vilken dag jag ska på kattutställning, om jag ska dit, det har vi inte sett än.

Nu ska jag lägga mig och läsa klart min bok.  Har inget att läsa sen. Får väl ta och läsa någon annan bok igen, som jag gjort så många gånger förr.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Madde

ohh jag längtar också! Vill ha mina kläder nu!:D:D





Vad händer på söndag? fira jul med Carro?:)

nästa torsdag? hindersmässan eller?:)

2009-01-20 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0