Tar tillbaka mitt gnäll!

Jag får börja med att ta tillbaka mitt gnäll om lönen. Trodde till 100% att lönen skulle komma på måndag, har för mig att jag frågat någon, men någon var fel person visar det sig iaf, för nu har jag fått reda på att lönen kommer på fredag. Så ursäkta mitt tidigare klagande, tar helt och hållet tillbaka allt! :) PÅ FREDAG ÄR DET LÖNING! WIHOOO!

Idag jobbade jag ett kort pass, började 8 och slutade 14.30. Sonja gick på lunch precis då, så umgicks en stund med henne, sen erbjöd hon sig att skjutsa mig till bussen, helt klart underbart då jag hatar att gå :) Så precis när vi kommer till busstation så kör den tidigare bussen mot Örebro ut från busstation! Damnit! Men se här, Sonja skjutsade mig till nästa hållplats, så jag kom på den iaf! Wonderful, hon är guld värd! Det blev en sömnig resa hemåt, kunde inte hålla mig vaken, tror inte min nyinköpta bok är tillräckligt stimulerande för min hjärna för att hålla mig vaken, men boktiteln kanske säger allt "Kamelklubben" Weird. Aja, får se om den blir bättre efter några hundra sidor.

Väl hemma i Örebro hade jag tur, bussen hem gick 3 minuter senare. Så idag var jag hemma redan klockan kvart över fyra. Det är tidigt för att vara jag må jag säga! Jobbar jag normalt pass kommer jag hem vid 19, och i vanliga fall när jag jobbar det här passet kommer jag hem klockan 5. Så det är inte illa pinkat och komma hem 45 minuter tidigare än den tidiga tiden. Coolt. :)

Har inte haft någon ork att göra något idag, så jag har kollat på Andromeda och pratat med pappa i telefon. Verkar som att det är dags att börja planera hans 60-årsdag som det inte är långt kvar till. Han verkar vilja ha en fest, så fest får det bli. Eller middagsbjudning kanske det heter. Men det är inte förrän 5e april, så det där kan vi ta senare.

Måste bara skriva om nattens bravader. Jag vet att jag är ganska komisk och konstig när jag sover. Sover tungt som fan, lycka till och väcka mig. Och sitt i mitt rum, var i närheten av mig när jag sover, och du tror jag är vaken. För jag sover med öppna ögon och pratar som att jag är vaken, fast jag sover. Men inatt var en konstig natt, jag vaknade av att jag grät. Kan inte minnas att jag drömde något, iofs brukar jag aldrig minnas vad jag drömmer, så det är ett dåligt argument, men ändå. Vakna av att man gråter, det är en konstig känsla, man vill gärna veta vart det kommer ifrån. Hoppas jag får sova ordenligt inatt, för jag har varit satans trött idag, hela dagen.

Hihi, jag kom och tänka på en sak som egentligen inte är rolig, men så typiskt mig. Sedan jag kom hem har katterna varit otroligt jobbiga, klängiga och följt efter mig vart jag än gott och Passoa har gått runt och jamat som en tok. Men vet ni varför? Jag kom på det efter att jag varit hemma typ en timma. Dom hade slut på mat. Skäms på mig! Att jag inte förstod det tidigare. Haha! Nu har dom fått mat och nu sover dom middag verkar det som, inte ofta det är såhär lugnt inte. Dom föråt sig antagligen ;) Hihi.

Någon som vet om man kan se HV71-matchen på webben någonstans på lördag? För en gångs skull är jag ledig när dom spelar, så jag skulle vilja kolla hur dom spelar iår, dom ligger på "delad" första plats nu, och där tycker jag dom ska stanna minsann! Tell me if you know pls!



Måste bara avsluta med att visa snälla Kolan som hjälpte mig att laga mat igår, bra jobbet!
Maten blev asagod! :)

Dags att sova, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej!

Jo jag mår sådär faktiskt, är ju ledig imorgon så får vi se om jag orkar jobba i helgen. va du är söt som har bakat, det gör absolut ingenting. Jag får göra dig en tjänst någon gång.. =) Kram kram

2009-01-22 @ 19:30:18
URL: http://envisthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0