Vad ska jag ha på mig?

Not till inlägget nedan: Ingen får tro att jag känner mig tvingad, det gör jag inte. Jag vet att jag har rätten att göra som jag vill. Därför jag la till lite smileys och kruxidux efter :)

Så var man vaken igen, och ska se fram emot en helt ny dag. Det börjar bli jobbigt att se fram emot en helt ny dag när man inte den dagen bara ska få ta det lugnt! :) Men imorgon så! Dååååå ja, var tänkt att bli en lugn dag. Men så värst lugn blir den väl inte. Vi ska först se på serier, sen ska vi städa, sen åka och handla, sen laga mat, sen spela wii. Det låter inte som en _lugn_ dag eller? :) Men det ska bli kul!

Nästa vecka är en så pass soft vecka så det inte är sant. Helt otroligt att jag ens kan vara schemalagd så, men jag klagar inte, det är väl för att dom har proppat ihop alla andra dagar som jag får en sån underbar vecka nästa vecka. Me like :)

Jag vetefan vad jag ska ha på mig idag. Jag har tvättid på måndagkväll. Så tills dess måste jag hitta olika klädval med kläder jag inte använder så värst ofta, för de kläder jag brukar använda måste tvättas. Jag hade först tänkt ha på mig jeans idag, vilket är något som jag aldrig har på mig, har inte haft jeans på mig på snart ett år skulle jag tro. Men det är snyggt, tro inget annat, bara det att det är jääävligt obekvämt och jag får satans ont i magen, oftast. Så hur göra?
Ett tag kvar tills jag ska åka, så jag får ta fram en alternativ uppsättning kläder och sen i sista stund bestämma mig.
Det går ju alltid att knäppa upp jeansen under dagen om man har en lång tröja ^^

Jag har inte ens tid med det här egentligen, hallå! Jag ska jue iväg till jobbet. Men ja, nu har jag börjat blogga och då får jag ju göra det på riktigt, även fast jag inte hämtat kameran än, men imorgon så!

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej hej där!

Så du har också wii feber. Alltså det finns dem som tycker att det är tråkigt just för grafiken o att det är lite töntiga spel. Men jag är verkligen fast i de. Just nu spelar nog vi som mest "Mario Kart" det är verkligen så kul. Det roar en verkligen.



Hur gick det med kläderna? Det är inte roligt när det blir så, att man knappt har något alls att ta på sig.... huaaaa. Händer dock ytterst sällan verkligen.



Kram

2009-01-18 @ 16:03:22
URL: http://www.metrobloggen.se/eken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0