Sista på en vecka?

Om 10 minuter ska jag gå till bussen. Upp på stan, shoppa lite, det sista som behövs inför resan minsann! Lönen kom ju idag så det är sånt här man måste hinna med innan vi åker. Sen vid 3-4 kommer niklas och sandra och hämtar upp oss, då ska vi till Maxi och köpa "färdkost", sen bär det av mot sydligare grader, GÖTEBORG! OOOOH!

Jag längtar så! Det ska bli så himla kul. Kommer nog inte skriva något mer idag, och kanske inget under veckan. Men ska försöka mig på en uppdatering när jag kommer hem sen, om en vecka! :) hihi

Men nu tror jag allt är packat, förutom det som inte är handlat än. Så jag är nog redo. Tror jag. Resfeber.


Ha det!




Det blev ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0