Snart bär det av!

Pjew nu är jag varm som attan! Men man blir det när man hostar tills man inte får någon luft! Den här förkylningen kan få gå över nu, för imorgon åker jag!

Den här dagen har iaf varit min slappardag där jag  tagit det lugnt för att förkylningen ska gå över så mycket som möjligt. Gick upp vid 9 imorse efter en natt med feberfrossa och jobbiga katter. Väl uppe gjorde jag frukost och såg på förhäxad. Och det kollade jag på till typ 4 då jag kom på att det kan vara bra att göra något annat, typ av de sakerna jag ska hinna med idag. Så jag gjorde klart Lion Bars:en som vi ska ha i bilen imorgon, körde en diskmaskin. Sen kom Nito förbi på en snabb visit, fick two and a half men och en köksvåg. Vi snackade lite, fikade, sen passade han på att dra hem när det inte regnade.

Då fixade jag middag, Mexicana-soppa, har hört att soppa ska vara bra när man är sjuk! Kollade på Förhäxad. Nu sitter jag här med mina frågor om mig själv som jag ska göra till resan imorgon. 20 frågor var om oss själva ska vi göra, så ska vi ha frågesport imorgon för att ha något att göra i bilen. Har lyckats komma på 13 frågor, men det är svårt som satan! Började göra frågorna igår, så det har tagit sin tid. Har även pratat lite i telefon, vilket jag gjort mycket de senaste dagarna. Men det blir så när man ska resa bort.

Ska försöka skriva klart frågorna nu, packa allt som kan packas ner, sen göra iordning så att resten har plats för nerpackning imorgon när jag använt klart grejerna. Sen imorgon upp på stan, köpa det sista inför resan, på min lista för inköp så står det just nu:

Knee highs
Strumpbyxor
Neutrogena
Schampoo
Balsam
Bälte
Paraply
Örhängen
Halsband
Armband

Får se om jag hittar allt, men försöka ska vi iaf! Finns egentligen 3 linnen på Gina Tricot som jag skulle vilja köpa, har redan dom linnena i svart, korall och blå, men skulle även vilja ha dom i gul, brun och vit. Men tror jag skippar det. Vill hellre att pengarna ska räcka att leva på i Göteborg, så man slipper tänka föör mycket på ekonomin där nere. Vi får se helt enkelt. Men imorgon bär det iaf av. Jag längtar!!!


Ha det!






Hoppas på ett ja.. igen. Andra gången gillt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0