Det var länge sen!

Jag hade förberett mig förut för att skriva här. Det var ju ett tag sen. Men så fungerade inte sidan! Usch! Så nu har jag typ tappat lusten. Hade gjort iordning massa bilder och grejjer. Hmm. Tråkigt.

Jag har blivit extremt dålig på att uppdatera bloggen, men nu sista tiden har jag haft så mycket att göra, inte en lugn stund känns det som.

Och det är ju så varmt! Usch. Det är hemskt.

Håller på att laga mat. Tänkte vara lite nyttig för en gångs skull, så har gjort en lax-sallad. Laxen är i ugnen nu, så den ska bara kallna sen. Så funderar på att göra klart det imorgon, så får den kallna över natten. Tror det blir bäst så faktiskt. Sen bara ösa upp i matlådor :)

Hoppas ni har det bra!





Lite bilder iaf, fler kommer en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

FIIIN du är! :-) Å alla 3 kissemissar samlade :) Sötnötter e ni allihopa!

2009-06-30 @ 13:34:37
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0