Ingen bra start på semestern :/

Ingen bra start på semestern. Började få ont i ryggen igårkväll på jobbet, tänkte att det kanske skulle gå över på vägen hem, men nej, det höll i sig till jag kom hem, så jag bestämde mig för att gå och lägga mig på en gång jag var ändå trött. Gick och la mig, det onda gick inte över. Kunde inte somna, det blev bara värre och värre. Kunde inte ligga åt något håll, försökte med allt. På sidan, på rygg, på mage, prova sätta mig upp, provade sitta i köket, i vardagsrummet, här, inget hjälpte. Till slut fick jag så ont i ryggen att jag spydde. :(

Efter att jag spytt mådde jag bara lite lite bättre, men kunde iaf få i mig vatten och ta en värktablett, gick och la mig igen, försökte hitta en position så det gjorde så lite ont som möjligt, lyckades somna framåt 4 imorse. Precis nyss blev jag väckt av att Jehovas vittnen ringde på dörren, så typiskt. så såg hon att hon väckt mig så sa hon "jag kommer tillbaka en annan gång", då frågade jag vad dom ville och dom sa vart dom kom ifrån och då svarade jag "ni behöver inte komma tillbaka" och stängde dörren.

Men kände att det var lönlöst att lägga mig igen, kommer inte kunna somna om ändå, så vaken är jag. Om än trött och mår inte prima, men det är bättre med ryggen, känner av den lite grann bara. Mår lite illa, men tänkte jag skulle försöka få i mig lite mat.

Tanken var att jag skulle städa idag, men frågan är om jag orkar. Blir nog en seriedag tills pappa kommer och hämtar mig så ska vi åka och handla. Bad min syster följa med då hon ska vara hos mig i veckan, så hon kommer en stund innan, så kan vi göra matschema.

Så, så ligger det till just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0