Jag hatar sommaren!

Jag trodde helt seriöst att jag skulle dö imorse! Jag är så rädd för getingar som man kan vara. Ser jag en geting så springer jag för livet! Jag är inte allergisk eller nåt, jag är bara extremt rädd och de är äckliga kryp! Såå när jag gick imorse och skulle gå ner till moppen så hinner jag bara typ 3 meter utanför porten så flyger en jävla geting på mig och innanför tröjan!!! UUSCH! Folk lär ju ha trott jag var dum i huvet, för jag slängde allt jag hade i händerna, drog ner dragkedjan på tröjan och börja riva innan för tröjan för att få ut den jäveln innan den stack mig! Det var inte det lättaste kan jag ju lova för han ville fan i mej inte försvinna! Det tog typ 5 minuter, sen var jag så skakig så jag nästan inte kunde stå på  bena. Men inge stick fick jag iaf!

Jag hatar sommaren!

Tog mig iaf vidare upp mot resecentrum sen, tog ut pengar, sen väntade jag på bussen, den var 10 minuter sen. Det var skönt att sätta sig i bussen och bara ta det lugnt. Läsa boken, som förövrigt börjar bli bättre, äntligen, har bara 1/3 kvar. Det var inte alls någon jobbig dag idag, fick lite ont i huvet på dagen där, men tog mina tabletter så efter ett tag gick det över. Finns så mycket härligt folk på jobbet, som gör dagarna så mycket lättare, gör att dagarna går så fort. Helt underbart!

Jobbar imorgon, sen är jag midsommarledig, jobbar söndag. Planerna för midsommar är inte klara än, så vi får se vart det bär av någonstans. Nåt ska det väl bli iaf. Får nog reda på vad imorgon.

Men nu är det såå dags för mig att gå och lägga mig, för att vakna vid halv 4 då solen går upp rakt i mina ögon! Helt underbart, inte. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0