Slut på semestern!

Som ni kanske har märkt har jag haft semester, även blogg-semester.  Har känt att det inte riktigt passat sig att skriva här medan semestern har löpt på. Min syster har varit här nästan hela tiden, och man känner sig allmänt osocial när man sitter och bloggar, framförallt eftersom hon inte vill läsa när jag skriver, hon vill läsa den sen. Så därför har jag låtit det vara. Och idag hinner jag inte skriva så mycket, tänkte komma i säng i tid så jag inte är så trött imorgon när det är dags att börja jobba.

Det har varit en bra semester iaf. Inte precis varit så värst bra väder, men eftersom jag inte bryr mig så värst mycket vad det är för väder ute, så har det inte gjort mig så jättemycket faktiskt. Vi hade tur med vädret i tisdags när vi var och spelade minigolf iaf, då var det uppehåll och ganska varmt ändå, kunde gå i linne. Så där hade vi tur :) Och måste ju bara skryta med att jag faktiskt vann minigolfen, wihoo! :D Hihi!

Och i all ära av att ha vunnit så blev jag utsedd att laga och bjuda på mat, hade redan lovat det innan, men det fick även bli mitt "pris" ;) Stod och stekte pannkakor i flera timmar, men det är bra att dom äter så mycket! Blev över ändå, men dom tog storebror med sig hem.

Minigolfen i tisdags och tacokväll i fredags, det är nog det stora som hänt efter ljuspartyt tror jag.
Och ljuspartyt blev hur lyckat som helst! Så nöjd var jag. Så kul när det kom massa folk, o dom handlade bra med så jag fick mina elefanter :D hihi! Det var typ sammanlagt 16-17 pers här i måndags. Tror alla tillsammans handlade för typ 3500:-, på det fick jag 30%, så jag hade 980:- att handla för. Så handlade jag för 700:- själv också, så jag fick lite ljus till elefanterna och sådär :D

Men tack alla som kom i måndags :)

Det har dessvärre inte blivit mycket kort tagna här i veckan, är så usel på det! Men det kommer de bilder som blev iaf, någon dag i veckan ska jag försöka hinna, annars ser det ut som att jag är ledig midsommar, så då kommer jag ha tid på mig att uppdatera lite mer seriöst. :)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, lägga mig och läsa, sen sova.

Men ha det!




Ps. Ska bli skönt att komma tillbaka till alla underbara på jobbet, men kan lova, hade gärna haft en veckas semester till! Ds.

Kommentarer
Postat av: Madde

Bion var faktiskt också en ganska stor "händelse" ;P

Veckan var bäst!:D:D:D

2009-06-16 @ 20:45:29
Postat av: Madde

Bion var ju också en ganska stor "händelse" ;P

Vecka var bäst!:D:D Tack för allt!:D:D

2009-06-16 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0