Tillbaka!

Snacka om att tänka helt fel!
Hade inte tänkt starta datorn idag, hade tänkt krypa ner i sängen direkt för jag är så trött, men så kom jag på när jag satt på bussen hem att jag kommer ju hem nu 20.45, inte 21.45 som jag hade fått för mig hah! :P

Så var man tillbaka på jobbet igen då, den började inte speciellt tungt må jag lova, men det fick man sota för sen istället, inte en lugn stund ujujuj. Huvudvärken bara växte! Tog 2 alvedon och 1 ipren, gick inte riktigt över förrän jag började gå till bussen, men det blev bättre iaf. Nu får jag se fram emot nästa semester som är om 5 veckor :)

Nu tänkte jag att jag skulle få i mig något att äta, hungrig faktiskt. Sen sova.
Boken jag läser nu suger än så länge, men har inte riktigt kommit in i den, så ger den några till på sig.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0