Tur i oturen!

Snacka om tur i oturen! Jag bestämde mig för att stressa till Ica när jag kom hem, behövde bröd, fil och pålägg. Kommer ju hem med bussen typ 20.20, och affären stänger 21. Så brassade på och var vid affären vid 20.40, så knatade jag runt, plockade i vad jag skulle ha. Två limpor bröd, 1 tub kaviar, 1 tub messmör, sen hitta jag en ny godissort som såg god ut, skinka 2 för 35 och så la jag ner lyxkattmat 3 förpackningar till katterna. Så när jag kommer fram till kassan och ska betala så har swedbank något strul så mitt kort fungerade inte :( Men då kommer turen i oturen, jag tog faktiskt ut pengar igår. Det räckte inte till allt, så fick lägga undan kattmaten och skinkan, får bli en annan gång. Men störande ändå att just idag när jag bestämmer mig för att handla så är det nere med banken :( Buhu!

Köpte iaf en ny brödsort, har precis smällt i mit 6 mackor med smör och ost. Det var mumma! Dricker Pucko till. Så gott! Så nu är jag mätt minsann :) Lite ont i magen har jag också, mendet är för att jag stressätit! Och denna magont är inget emot vad jag hade på jobbet! Saaatan vad ont det gjorde. Sådär ont så man kallsvettas, usch! Men det gick som tur över, drack lite festis, på vägen till bussen åt jag en nektarin och en banan, sen var det lugnt :)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Men ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0