2:a plats minsann!

Snart ska jag sova, jävlans vad skönt det ska bli. Har varit dödstrött hela dagen, hjälps inte av att det är aslugnt på jobbet heller. Man sitter nästan och nickar till, urk. Åkte med bussen vid 07.45 imorse, nästan framme började jag nicka till men jag lyckades hålla mig vaken. Sen när jag kom fram till jobbet var det fullt i vårat skepp :( Ledsen i ögat! Men jag hitta en plats i skeppet bredvid iaf, tur det!

Sista dagen på månaden idag och lyckades bra med merservicen så jag kom över mitt mål med 400:-, bra kämpat! Yes indeed! Och sen fick jag även reda på att jag kom på 2:a plats i en tävling som var på jobbet i slutet av förra veckan, wihoo! Får se vad jag vann, det fanns tre saker att välja mellan, men jag är 2:a på att välja, får väl se vad 1:an väljer först! :P Får se på torsdag vad det får bli!

När jag kom hem idag så läste jag på facebook att Maria fyller år! MEEEH! Kände jag då, att ingen sagt något! Elak jag känner mig som inte sa grattis! :( Men visste ju inte att hon fyllde iofs, men ändå! Får skicka ett sms imorgon och gratta i efterskott! Ringde min syster idag och grattade henne i efterskott, så efterskott är min grej verkar det som!

Imorgon är jag ledig! Yes yes yes, såååå behövligt.

Funderar på hemglassbilen imorgon, bra idé va?!

Hörs mer imorgon då!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad skönt att du fick tillbaka, Per får tillbaka 100 kr mer än vad jag ska betala så det ordnar upp sig iaf =)



Sen verkar det som att Donnie ska bli pappa så vi får hoppas på många ungar där, då blir det ett par kr till i kassan som kan gå till skattekontot=)

2009-04-01 @ 11:39:17
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0