Bajs.

Första gången man ringer och försöker boka tid hos Vårdcentralen i sitt vuxna liv och man blir bemött som skit.
"Vi har inga lediga tider, blir det akut - åk till akuten" "Blir det akut vet jag inte om jag överlever" "Ja men vi har inga lediga tider, prova med jourmottagningen vid 17". Mjooo. Samma lika där, så spelar roll. Tänker inte ringa dit något mer. Aldrig mer. Om jag mår lika på torsdag när jag är ledig så har pappa lovat att ringa och köra mig dit. Men tror jag kommer falla in i gamla vanor och vara "frisk" då. Brukar bli så. Nu har jag jue ändå försökt :(

Lönekuvertet är öppnat och lönen var helt ok! Nu är det dags att börja fundera på hur mycket man ska lägga ner på pappas present, vad hans fest kommer kosta och om jag har råd med den där klätterställningen.

Nu ska jag torka bajs på hallgolvet, tror passoa har åkt kana som han brukar göra äckelungen, fick slänga dörrmattan. Sen ska jag laga mat. Ska röra ihop nåt lätt, har egentligen ingen lust att laga mat, men måste ju.

Måste bara säga att jag älskar min pappa, han är världens bästa! Jag ska göra mitt bästa för att göra hans fest så bra som möjligt, efter vad ekonomin tillåter dessvärre, men ska prioritera honom denna månad. För det är han 110% värd!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du ska prioritera oss också denna månad =)

Ja som det ser ut nu har vi planer för påsk men dom kan ju ändras, det är inte riktigt spikat ännu.



Krama pappa från mig!!

2009-03-25 @ 09:14:16
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: Carro

Det e pga dom (Länsstyrelsen) som jag får betala tillbaka... morr!!!

2009-03-25 @ 11:07:58
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: Madde

Meen du måste ju kolla upp det? Det kanske är nåt allvarligt:(



Jag ringde och fick tid imorgon på vårdcentralen... Vad konstigt att det inte fanns plats till dig? =/

2009-03-25 @ 20:38:39
Postat av: Carro

Jag loggade in via nätet, det suger apa!!!!



O Per får troligtvis inte a-kassa heller.. o inte blev han fortsatt sjukskriven så nu går fan världen under!!!

2009-03-26 @ 18:10:31
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: Carro

Kommentar till inlägget ovanför:



Ring igen!!! =)



Det är något allvarligt fel på kommentar-funktionen på din sida =)

2009-03-26 @ 21:06:28
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0