Börjar ordna sig..

Det här är inte bra. Jag måste skärpa mig. Fan fan fan. Mina planer var att ligga i sängen senast 22.00, hur ser det ut som att det gick? Nu är klockan snart 23.00 hihi. Aja, bättre lycka nästa vecka, kanske. Tror nog aldrig jag kommer lära mig :P

Det har varit en bra dag helt enkelt. Jobbet gick bra. Hemresan gick bra. Handla mat på Rosalis gick underbart bra mm gott ska det bli imorgon. Klart med vilka som kommer till pappas fest, tiden är klar trots att typ ingen vet det än hihi, men det kommer ordna sig. Maten börjar ordna upp sig med, verkar som att det lutar åt ett håll nu, så det är ju bra det iaf. Vi ska bara bestämma oss. Näästan bestämt mig för vilka veckor jag ska ansöka om semester, bra bra, bara ena veckan jag är osäker på.

Ja det är väl typ det. American Idol artar sig, 5 av 6 har jag velat ska gå vidare och det är inte illa pinkat, den 6e är också helt ok, men hade velat att andra skulle gå vidare först, hoppas de gör det i, vad de nu kallar det, vi kan säga det på svenska, andra chansen, det heter nåt med wild.... nånting nånting.

Men ja nu är klockan 23.01 så nu måste jag fan sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0