CEPE!

Lite besviken är jag faktiskt känner jag. Idag på dagen var jag osäker men det lutade åt att jag höll på Magnus, men när väl programmet började och jag såg dom dansa, båda paren, så insåg jag att det var Laila jag höll på. Jättekul att Magnus vann, men jag hade blivit lyrisk om Laila hade vunnit! Men man kan inte alltid få som man vill :)

Det går upp och ner med mig, idag har varit en helt ok dag. Visst har känt mig lite krasslig, men det var ändå ok. Trodde jag skulle må piss eftersom det blev så lite sömn, så mådde bättre än förväntat. Ska snart gå och lägga mig, vara duktig idag, har megasovmorgon imorgon, pappa skjutsar mig till o från jobbet så vi åker inte förrän vid 12 wihoo! Ska lägga mig och läsa min braiga bok snart!

Förutom Let's Dance idag då så har vi lyckats se på serier, efter många om och men. När jag satt i bilen hem, Sonja underbaraste Sonja skjutsade mig hem idag då hon ändå skulle till Örebro, iaf, då jag satt i bilen på väg hem så fick jag sms av min syster att datorn inte fungerade som den ska. Ringde Madelen och sa hur hon skulle göra, så jag jämt för göra med datorn för den är cepe. Hörde inget mer från henne så tänkte att det måste ha fungerat. Men nej, när jag kom hem så säger hon att kabeln gick av! CEPE! Damn! Datorjävel! Jaha, så kabeln till hårddisken är av, då är det inte lätt att kolla på serier. Men jag ringde datorexperten Per som hjälpte mig få igång datorn på den andra hårddisken iaf, som tur var så var det kabeln till disk 2 som gick av, så den med operativsystemet på gick att starta! Wiho!

Per fixade våra serier så vi kunde ha våran seriekväll, jag ska även dra förbi där imorgon bitti och hämta en kabel. Dock så skulle han skriva högskoleprovet men lovade att Carro skulle vara hemma? Hann han prata med henne om det, kom han ihåg det? Bra fråga. Han skulle be henne ringa, men telefonen har varit död :D Hah! Får ringa dom imorgon bitti helt enkelt!

Nej, nu är klockan 00.00, så det är dags att susselura, imorgon är det jobb.




Jag vill må bättre, jag vill må bra. Men hur ska jag lyckas med det?

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hoppas du klarar av jobbet denna helg...Hört om driftstörningen.. Kram=)

2009-03-28 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0