duktig

Jag är grymt trött, fyfan. Jag var så duktig igår som aldrig startade datorn eller någonting igår när jag kom hem. Gjorde mig iordning för sängen direkt, men jag var inte det minsta trött just då så klart, så jag la mig och läste. Och mycket läsande blev det, för jag blev aldrig trött, tillslut släckte jag iaf för att försöka tvinga mig att somna och tillslut gjorde jag väl det också.  Har väl sovit typ 5 timmar i natt, woho!

Nu har jag asmycket tid på mig helt plötsligt.  Brukar för det mesta vara stressad, men ska inte gå till bussen förrän om lite mer än 15 minuter och jag har bara strumpor och packa påsen kvar typ, ingenting med andra ord! Får se om Madelen är på bussen idag, hon brukar ta den här bussen vet jag, men är det mycket folk så är det inte säkert hon ser mig ;)

Jag ligger efter på mina serier och idag hinner jag inte kolla på något heller, för idag är det nästa likadant att jag måste gå och lägga mig direkt när jag kommer hem, tror jag. Får kolla schemat, men har för mig det iaf.

Har ju glömt att skriva att dom gick till final! :D FÖR BÄST! WIHOO!!
Så på onsdag börjar finalen, match 1 av 7! Och det bästa är ju att jag faktiskt är ledig på onsdag, så jag får se matchen! :D Dom spelar dock på bortaplan så det kan bli en förlorarmatch, men aja, jag får dom spela iaf! Najjs!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag såg dig hihi:)

HV är bäst:) Jag tror att dom vinner på onsdag!:D Dom har ju vunnit två borta matcher på rad nu så en till vinner dom nog :P

2009-03-30 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0