En fullspäckad, men lugn dag!

Nu ska jag vara multifunktionell som jag har varit hela kväll, ska se American Idol samtidigt som jag bloggar. Måste sova snart så hinner inte göra både och efter varandra minsann!

Imorse vaknade jag vid halv 8 och mådde piss, satan! Men sömn är det bästa så jag  gav mig fan på att jag skulle somna om för att förhoppningsvis vakna och må bättre senare. När jag tillslut somnade om trots andningssvårigheter och hosta så mådde jag faktiskt bättre när jag vaknade, asbra! :) Gick upp, gjorde frukost, mmm, gjorde macka med kaviar och ägg, såå gott! Och te till, så klart :) Började även min seriedag då. Såg på 24, två stycken Heroes och Våra bästa år. Perfekt!

Sen gjorde jag iordning all pant och så kom pappa och hämtade mig vid 17 :) Vi åkte ut till marieberg, började med ikea, där fick jag gå in själv så klart. Men köpte 24 stycken vinglas, endast 160:- - inte alls farligt, så blir det finglas till middagen nästa helg! Perfekt! Sen åkte vi till Europris, dom hade halva priset på ALLT i butiken då den ska stängas. Där köpte vi asmycket till festen. Det blev pappersdukar, ljus, marshaller, servetter och salladsskålar. Tror det var det! Sen åkte vi till lågprismagasinet, där köpte jag blå tabletter till toaletten, vetefan vad dom heter, köpte även en ny dörrmatta och ballonger! Gick in på godisaffären där ute och köpte massa godis, köpte sånna där tefat man åt när man var liten, en hel låda! :D:D GOOTT!

Väl klara på Marieberg så åkte vi till Willys på österplan, handlade mat så klart. På vägen hem hörde vi början av matchen mellan HV71 - Frölunda som jag egentligen hade som mål att hinna hem till, men fick duga med att höra början på radion. Lastade upp allting och sprang och satte på TVn!

En såååå jävla bra match! UNDERBART! Älskar när jag får se sånna här matcher. Det är ju tråkigt om de matcher man får se är förlorarmatcher, men så har det inte varit iår, peppar peppar! Dom har seriöst vunnit två bortamatcher i rad! Hihi så jävla bra är dom! Så nu leder dom med 3-2 i matcher, hemmamatch på lördag. Mmmm vi får se! Jag jobbar ju, så jag får ju inte se matchen :( Surt!

Samtidigt som matchen var gjorde jag även mat. Det blev spaghetti och fläskfilégryta med bacon och chili, det ska bli gott att äta imorgon :) Har haft en fullspäckad dag idag, men samtidigt en lugn dag, så det har varit skönt. :) Känner mig ganska utvilad, men det kommer jag inte göra 04.30 imorgon bitti, gäsp! Trött bara jag tänker på det!

Men imorgonkväll är det serier som väntar och även Let's Dance final, vetefan vem jag håller på! Båda två har varit mina favoriter genom hela säsongen, så jag blir nog glad vem som än vinner, men tror jag håller mer på Magnus bara för att han är en sån skräll att han är så bra på att dansa muskelknutten! :D

Måste hinna fixa Greys åt mina kära kamrater också! Stressigt stressigt! Men ska ändå göra mig iordning för sängen och det sköter sig självt, så vi ska nog hinna det minsann!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag menade att du skulle ringa VC igen =)

2009-03-27 @ 12:52:44
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0