För snabb...

Det är en timma och fem minuter kvar till jag ska gå till bussen. Jag har redan duschat, jag har blåst håret och fixat till det, jag har hälften av kläderna på mig. Vad ska jag hitta på i över en timma? Ibland är jag så snabb så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, helt otroligt!

Jag försökte nå den person som har hand om gårdslokalen på min gård igår, ringde typ tre gånger men det gick inte så bra. Kommer bara till "Anknytning ... kan inte ta ditt samtal just nu" och så hör man en kopplingston till telefonsvararen och så hör man "Röstbrevlådan är full, var god återkom senare" Dah! Vad ska man göra då? Det är bara en månad kvar tills vi vill hyra lokalen, och man vet ju att med sådant ska man vara ute i god tid, annars är det kört! Dom kanske inte är hemma? Dom kanske är bortresta på obestämt framtid? Who knows? Ska man kanske gå och lägga en lapp där dom bor istället, be dom ringa upp mig?

Vi får väl se. Får prova ringa lite till och idag, när jag har mina raster, så får vi se om det är NÅGON som svarar iaf.

Woho nu är det mindre än en timma kvar tills jag ska gå! 58 minuter för att vara exakt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska det bli fest ändå!?:D:D

2009-03-05 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0