Hur får man handdukar luddfria?

Det är alltid likadant! Jag ångrar alltid att jag bestämmer mig för att jag är sugen på pannkakor. Det tar ju så jävla lång tid att steka. Började vid typ 21-tiden? Mja typ, och blev precis klar. Suck. Det är jättegott, men frågan är om det är värt det. Men! Alltid när jag har pannkakor med mig till jobbet så äter jag det med strösocker, vilket blir lite tamt, så idag köpte jag hallonsylt! Mmmm! Synd att dom inte hade en lite squeezeflaska bara :( Fick duga med glasburk och ta med i plastbytta!

Nu är jag dödstrött. Imorgon ska jag inviga de nya handdukarna som är nytvättade, men jag tror jag blir besviken. De ser ut och ludda, bara känner det på mig! Man kanske måste använda dom en gång för att få allt ludd på sig och sen hoppa in i duschen igen och skölja bort allt ludd, så är det bra sen? Är det en bra lösning?! :P

Vi får se imorgonbitti helt enkelt.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0