Ingen avsändare...

Ännu en dag närmare helgen, vad jag längtar!

Såå HV71 vann första semifinalsmatchen med 3-1 idag, bra kämpat killar! Det var på hemmaplan, så det är ju bara som det ska vara. Nu ska vi bara se till och knipa en bortamatch och fortsätta vinna hemmamatcherna så är vi i final sen. Nu är det bara tröjan som saknas, men har beställt lite annat från internet nu, så den får vänta till löning, finns det då pengar över så blir det en tröja, minsann!

Beställde ju böcker från cdon häromdagen, vad jag glömde skriva var att jag även beställde säsong 1 - 3 av Baywatch hihi! Dom hade rea, endast 79:-/st, asbilligt för hela säsonger ju! Och en gång i tiden var det min favoritserie, behöver inte ens ha alla säsonger, bara dom som är bra! Ska bli kul och ha i min seriehylla! Tror de kommer fram imorgon, så kan hämta det på lördag. Har 2-3 paket till att hämta ut på posten, vetefan vad det är? Stod ingen avsändare, skumt! Spännande :D

Har väntat länge nu på att få min ledighetsansökan, ju längre tid det går ju mer känner att man inte kommer få ledigt, och så var fallet. Jag fick inte ledigt 3:e april, satan! Och som det ser ut så går det inte att byta med någon, det blir för lång tid i rad med dagar man får jobba då. Fyyyy, det var inte alls bra nyheter det här inte. Urk! Jag trodde inte det skulle vara några problem när jag lämnade in den så tidigt. Måste försöka ordna det där på något vänster asså.

Nu ska jag snart ställa mig såhär mitt i natten och laga mat. Det blir lätt mat inatt. Ska koka fullkornsmakaroner och värma findus färdiga köttfärssås: fort, enkelt, gott och bra!

Jag tror att jag och komplistan ska försöka bli bästisar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så jättemycket! Det känns jättekonstigt. Det var jobbigt att behöva fixa håret i morse utan att bara sätta upp det ;)

2009-03-20 @ 08:52:27
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0