Komisk busschaufför

Ni alla vet ju hur det ser ut i en buss? Tror det är ganska generellt oavsett vilken stad man är i. De är skabbiga, sätena är trasiga, bussen är allmänt skitig. Idag när jag åkte 12an hem så hör man det här "tudu" som betyder att busschauffören vill säga något och då säger han "Jag ser en högerfot, men jag ser inte den vänstra, har du den på stolen? Du med vita skor" HAHA! Som om det gör någon skillnad att någon har sina skor på sätet, jojo! Inget händer. När bussen stannar på busshållplatsen så kommer busschauffören bak till killen som sitter med skon på sätet och flyttar ner hans fot och säger "sådärja" och sen går han tillbaka och börjar köra bussen igen. Hur komiskt är inte det?!

Idag har varit en rolig dag. Det är skönt när man jobbar samma tider som Sonja, hon är en härlig tjej. Så kan man gå på rast ihop, så man hinner umgås mer än bara sitta bredvid varandra och prata när det är lugnt. Asbra! Vi har stojjat på idag, hon känner sig utmobbad som inte är ledig imorgon som jag, men hon är ju förövrigt ledig hela helgen, medan jag jobbar hela helgen, så jag vet inte hur utmobbad man ska känna sig då? ;)

Tack för alla grattis idag, det var snällt av er :) Egentligen vill man ju inte prata öppet med att man har namnsdag, då det inte precis är något fint namn man är döpt till, men aja, lite grattis är ju aldrig fel :D

Nu tänkte jag ta min seriekväll, ska hämta cola, sitter redan med solrosfröna i högsta hugg, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0