Ledig imorgon!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska inte göra som jag brukar, sitta uppe halva natten bara för att jag är ledig dagen efter. Nej, sova och sköta om mig själv det är viktigt just nu när jag mår så kasst!

Det är så spännande på våra bästa år just nu, händer grejjer hela tiden och man bara längtar efter nästa avsnitt! Såå kul allt är! wihi! Kollade precis på ett avsnitt, nu får jag vänta till morgondagens, usch! De andra serierna får vänta till imorgon, har ju tid på mig till det. Pappa kommer vid 17 och hämtar upp mig, så ska vi till europris (har 50% på allt i butiken), lågprismagasinet, godisaffären och willys! Shopping!

Vill ni veta något stört? Har ju redan skrivit om att jag ringde vårdcentralen för att boka en tid och de inte hade några tider framöver och att jag skulle åka till akuten och det blev akut. Min syster ringde idag för att boka tid och sedär hon fick tid imorgon! Glad för min systers skull så klart, men hallå, vad är detta? Störda, fucking idiotmänniskor!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0