Personligt rekord?

Det har varit en relativt lugn dag. När man kom till jobbet idag vid 11 så stod det godis och tårta överallt, men ballongerna Linda var så duktig att hänga upp fint i lördags då bara hängde helt döda ner mot marken, tråkigt! Helium ska väl för sjuttsingen klara sig längre än ett dygn innan själva förmågan att flyga försvinner, eller?

Dagen har flytit på helt ok, är stolt över mig själv över mitt provisionsresultat idag, tror det nästan är personligt rekord, wiho! :) Har ätit för mycket godis och haft ont i huvudet nästa hela dagen, men bara en sån molande värk bakom vänstra ögat. Inte spänghuvudvärk som tur var. Den är fortfarande kvar och ögonen går lite halvt i kors, är satans trött!

Ska väl sova snart, sitter och spanar in reklamen som kom med posten idag, är ju storhandlingsdags på onsdag, så kan vara bra och se om det finns något bra erbjudande någonstans, ingen mer cola nu dock ;) Har även fått försäkringspapprena för moppen inför nästa årsperiod, ska bara komma ihåg att lägga ner dom i moppen innan jag börjar köra med den igen! Måste ta med och se om jag får kopiera på jobbet, vill inte ha originalet i moppen, man vet aldrig vad folk får för sig!

Var och bokade tvättid på vägen hem från bussen, så på onsdag blir det tvättning av. Äntligen kan börja använda mina handdukar som jag köpte för typ 1-2 veckor sedan, de luddade som fan, så måste tvätta dom först, annars känner man sig inte vidare värst fräsch när man kommer ur duschen och blir svart av ludd! :D

Sitter och äter massa jordnötter, nyttigt jomenvisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0