Den satt perfekt!

Mjaaaau Mjaaauauauaua Mjaaaaaauuuuuu! Så låter det hemma just nu. Passoa har haft en jobbig kväll, dels är ju jag borta hela dagarna och sen har min bror varit här idag, när jag inte varit hemma! Det är ju otroligt, det är så farligt, han ligger o trycker och är rätt och sen blir han mammig till tusen och jamar om uppmärksamhet! Så just nu är det inget som får honom att hålla käft, så jag orkar inte ens bry mig, så snäll är jag :)

Det har varit en helt ok dag idag. Jag har dock varit seg och lite småtrött, men det har gått ändå. Även om jag trivs på jobbet så är det otroligt skönt att komma hem. Pratade med min bror precis när gick av bussen vid resecentrum, då var han och sandra här hos mig och hämtade lite grejjer från datorn, då erbjöd dom sig att komma och hämta mig så jag slapp vänta på nästa buss! Wonderful! Då var jag hemma 20 minuter tidigare.

Sedan dess har jag ringt samtal och fått samtal. Började skriva det här inlägget för 30 minuter sedan, men det har inte gått så bra! ;)

Värt att nämna om idag är iaf att jag har känt mig så otroligt fin! Faaan vad jag älskar den där tröjan som jag i sista stund bestämde mig för att prova och sedan köpa! Oooh den satt perfekt med tights. Den var kort, men inte för kort, den satt hårt om rumpan så att den inte åkte upp! Min nya favorittröja kan jag lova! Imorgon ska jag prova den andra nya tröjan, tror den med är skön, den ser stor och rymlig och skön ut! :D Älskar nya kläder!

Nu sitter jag och äter massa strunt som jag inte borde äta, borde äta nån riktig kvällsmat istället, men orka, det är gott med gottis. Jag har till och med ätit solrosfrön sen jag kom hem, fyfy!

På måndag ska jag och pappa kolla på den hyrda lokalen, se vad vi behöver tänka på inför 60-årsfest. Det är så kul, för pappa kommer inte veta vilka som kommer, han får bara veta hur många eftersom han ska laga maten! Hihi, det är kul med överraskningar! Nu ska man bara börja komma på vad han ska få i present också, det är svårt!

Avslutar med att säga att jag tror inte HV71 kommer ta sig längre än till kvartsfinal iår, vilket är jävligt tråkigt, blir lite ledsen och besviken. De vann fan förra året, final borde dom kunna ta sig till iaf tycker man! Ruttet! De slackar efter.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0