Vrålhungrig!

Idag är en dagen efter, fast inte pga alkoholintag utan pga brist på matintag igår. Uhh, måste verkligen bli bättre på att äta. Åt frukost vid 9 igår och sen åt jag inget mer vettigt. Åt bara godis och två bitar morotskaka, det får jag lida för idag. Är så hungrig så jag har ont i magen. Men hinner inte äta nu, så har brett några mackor att äta på bussen. Ska gå om några minuter.

Får se om min syster är på bussen, hon brukar ta den här bussen, jag brukar aldrig ta den här bussen, för jag brukar inte jobba dom här tiderna, men det gör jag den här veckan, så vi får se :) På fredag kommer hon hit iaf, får vi ha våran efterlängtade seriekväll som fortlöper till lördagen.

Det blev förresten ingen mer film igår, det blev American Idol, och det blev för mycket eller snarare för sent! Bestämde när jag skulle sova och att jag kunde se ett till avsnitt, satte igång det och kände att det var väldigt långt, då var det dubbelavsnitt på 1,5 timma, suck! Man kan ju inte pausa mitt i heller, det går bara inte, så det var bara och se klart, så 5,5 timmas sömn har det blivit idag! YEAH!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill ha fredag!:D:D:D

2009-03-12 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0