Bilder som utlovat!

Hello hello! Precis hemkommen från jobbet, varit hemma typ 15 minuter. Det har varit en bra dag. En bakomliggande huvudvärk började jag dagen med, men när den inte hade gått över på några timmar så tog jag två alvedon och en ipren och typ en halvtimma senare var den borta, skönt det :)

När jag kom till jobbet så hade Linda fått Berra, Jenny och Jenny i hennes skepp så hon slapp vara ensam så jag satte mig där jag med. Vi har haft grymt kul idag, satt bredvid Jenny J, vi har flummat hela dagen och spelat skitgubbe när det inte fanns något annat att göra :P Gick kanske inte alltid som jag ville, men det var kul iaf :D

Skönt att ha något att göra såhär lugna dagar, så går dagarna fortare än vad dom hade gjort annars :) Och jag åt ju maten till lunch då som jag gjorde igårkväll, den var god! Minsann de godaste köttfärsbiffarna jag lyckats göra :D Stolt över mig själv! Och såsen var med god mmm :) Så det ska bli gott att äta imorgon igen faktiskt :)

På vägen hem var det svårt att läsa, en grupp ungdomar som satt bara några rader bakom som var fulla som höll på att stoja och skrika hela tiden, men tur dom satt en bit ifrån iaf. Blir så nervös när det är sånt folk på bussen :S Tur det är söndag imorgon, då brukar det inte vara så mkt fullisar inte. :)

Annars har det inte blivit mycket annat gjort inte, men så äre ju när man jobbar, man hinner inte med annat. Men tjänat pengar har man gjort idag, storhelgs-ob och allt :) Så nu när jag kom hem så fixade jag iordning alla bilder på kläderna och det så tänkte jag skulle ladda upp dom och sen krypa ner under täcket. Har inget annat för mig ikväll, kan lika gärna lägga mig o ta det lugnt, läsa lite :) Så här kommer det bilder! :


Kolla på denna! Så underbart fiin! Jag blev helt kär när jag såg den, och tänk att den bara kostade 209:-! Guld värt!
Kommer en bild med den på här:


Jag ser lite ihoptryckt ut eftersom jag står så konstigt för att kamerablixten inte ska bli mitt i spegeln, men aja!
Och här efter kommer dels smycket jag har på mig på den här bilder och de andra jag köpte igår:


Och sen resten av kläderna:




Tunikan i korall på första bilden tänkte jag har imorgon med smycket längst till vänster :)
Blir nog fint det :) Ska det bli samma väder imorgon?


Och sen de där Fashion for AIDS kläderna jag skrev om igår ^^

Kattbilder:



Colan älskar att vara ute, hon står jämt vid balkongen och tittar på mig "snälla, får jag gå ut?"
Och klart får hon det :) Det är öppet nu, alla tre är där ute och myser :)


Tequila har verkligen myst ner sig, gullungen!


Passoa sitter och solar, öppen dörr till balkongen, men han väljer att sitta precis innanför,
han ska alltid vara lite egen :)

Så, lite kul med bilder ibland också. Annars blir det ju bara massa text att traggla sig igenom :D
Men så var det dags att vara duktig och hoppa i säng då!

Jag håller tummarna för att skatteåterbäringen kommer tidigt iår! Behövs minsann!
Hur ska jag annars klara min semestervecka?! Urk!

Aja, god natt!

Kommentarer
Postat av: Madde

As snygga kläder!:D

Jag har också en sån där korall tunika från gina!:D:D

2009-05-31 @ 16:01:22
Postat av: Tezzi

är supernöjd med mina inköp ;D

2009-06-07 @ 23:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0