Hängig.

Man tycker ju att efter man varit ledig fyra dagar att man ska vara pigg och på alerten, men nej, det kan jag inte påstå. Men jag känner mig hängig, febrig och skum konstig känsla i kroppen. Har känt så hela dagen. Mår inte alls bra. Vet inte vad det är för fel på mig. Otroligt trött är jag. Så jag ska snart gå och sova tänkte jag. Lägga mig och läsa och ta det allmänt lugnt. Det behöver jag. Jag ger det en dag till, är det inte bättre så får jag ringa sjukvårdsupplysningen, har lite andra symptom jag inte tänker skriva om här.

Förutom det så har dagen varit bra faktiskt. Sonja och jag jobbar typ samma pass hela veckan, så det är mer än perfekt! Det är skönt. Det är underlättar extremt mycket när man inte är på topp. Och det är så svårt, för jag har mått sådär dåligt så jag inte orkat anstränga mig med folk runt omkring, folk har säkert trott att jag är sur och tvär idag, men det är jag inte. Jag mår bara dåligt, men jag har fått fokusera all min energi på kunderna idag för att orka öht. Och det gick ganska bra det. 74 samtal och 195:- i provision. En bra dag!

Pappa kom och hämta mig på jobbet idag, löning innebär handling. Så vi kikade in på ÖB i Karlskoga, dom öppnade ju nytt där för bara några veckor sedan. Kul att se om det finns något som inte finns här, men vi orkade inte gå runt så mycket. Hittade en studsboll till katterna, får se om de tycker om den för mycket så lägger jag in den i skåpet ^^ Och så hittade jag klubbor som jag älskar som inte finns att köpa på så mycket ställen.

Så när vi åkte från ÖB såg pappa att det fanns Netto också, jag visste ju att det fanns, men pappa ville in och kika. Men vilken besvikelse, butiken var ju asliten! Usch, nej vi gick bara lite snabbt igenom, pappa hitta iaf sitt favoritbröd, så det var ju bra. Sen begav vi oss till örebro, till Willys som är oss så kärt.

Det var ganska mycket folk där idag, men inte så konstigt eftersom det är löningsdag. Men jag hade inte så mycket att handla, så vi drog igenom affären ganska snabbt. Men helt otroligt så hade dom ingen Cola! Tänk er en butik UTAN cola! Det fanns ju burk visst, men inga 2-liters och inga 1,5-liters. Katastrof. Min är ju slut. Men köpte burkar så länge så skulle pappa svänga in på Maxi imorgon åt mig, köpa 16 liter! Då kan jag vara lugn igen ;)

När vi hade handlat klart så åkte vi hem till mig, ringde Madelen och sa att hon kunde komma förbi, så dukade jag fram fika så dom fick smaka det jag bakade igår. Det var poppis, men de tyckte som jag. Två av kakorna är svingoda, den tredje, njaa sådär. Men vem vet, kanske provar den igen och ställer den längst ner i ugnen, lägre värme och kortare tid. Borde bli godare! ;)

När dom hade gått så packade jag in varorna. Har precis betalat alla räkningar, ska beställa Carros present, sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Dricka lite vatten först. Astrött.

Kommentarer
Postat av: sandra

HiHi, bra fråga :) Markus ska ju spela brännbollscupen som e i helgen så han behöver öva på å slå :P Han slår å Nemo hämtar bollarna åt han å jag tittar på med gammel thule å lillan ;) kraam

2009-05-26 @ 20:23:49
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0