Min ungdomskärlek!

Ännu en bra dag! Snart lär det komma en dålig, för såhär bra flyter det ju aldrig på, så störande! Men men! Kände mig utvilad när jag klev upp imorse, trots att katterna hade väckt mig vid 7, skulle inte upp förrän vid 08.15. Tequila var på som fan och ville gosa och klösa överallt för att jag skulle gå upp, men icke! Jag vred på mig och drog täcket över huvudet och somnade om! Då lämna hon mig ifred! :P Så jag vakna när klockan ringde, dåå fick dom mat :)

Hoppade i duschen, åt frukost, såg ett avsnitt Days, sen drog jag till jobbet :) Lugn dag, eller mellanlugn, ringde mer än igår, men provisionen gick bra! YES! Kom iaf upp i mitt lägsta mål, så det får duga :) Sen var det bara att bege sig hemåt, började med maten direkt när jag kom hem, så en Stinas kyckling står i ugnen och satte precis på riset. Ska se ett Days till nu medan jag väntar, har redan hunnit se ett ikväll.

Och nu ni började det ju bli värt att se, nu är ju Billy Warlock med minsann, min ungdomskärlek haha :D Han är fortfarande snygg! Ohja! Har inte kollat på Days på över en månad, men har inte hänt så mkt, men snart kommer saker som jag vet ska hända som jag gärna vill se, så nu ska jag försöka bli bättre.

Semester om en vecka. Känns gött! Har ansökt om ledigt på fredag med, för att förlänga semestern, hoppas den beviljas :D HOPPAS HOPPAS! Skulle bli så satans glad :D

Men sen kom jag på att måste ju nämna att det inte blir något ljusparty 6/6. Funderar på att ha det precis efter nästa löning istället, kommer för långt in i månaden annars. Så det får nog bli så. Hoppas många kan då :) Ska prata med carro när hon kommer hem. Hoppas hon har det bra i Spanien!

Men aja. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0