Sommaruppehåll på allt!

Var hos Carro igår. Det var mysigt. Länge sen vi sågs. Var skönt att åka dit och prata lite. Det är perfekt när man har ett tungt hjärta, få lätta lite på det med någon som förstår och är så underbar. Vi fikade, de tyckte det var riktigt gott med wienerbröd. Så klart är det det, tur att man inte behöver baka dom helt själv bara, för det har jag hört ska vara otroligt jobbigt! Lite ivägen kände man sig, de var så uppstressade inför resan :P Carro hade inte ens packat! Hoppas allt gick som det ska, planet gick vid 12 idag. Ingen aning om hur lång tid det tar att åka dit, men de borde vara framme nu? Kanske. ^^

Åkte iaf hem vid halv 5, inte alls bra timat, för det började precis då hällregna! Det bara ÖSTE ner. På den korta biten hem till mig så blev jag dyngsur! Madelen kom bara en liten stund efter att jag kommit hem. Vi fixade och kollade vad vi hade för serier och så började vi våran seriekväll.

Det var dubbelavsnitt av Greys, dubbelavsnitt av One tree hill, vi kollade finalen av American Idol. Säsongsavslutning på alla tre serier, så det är inte mycket att se i sommar inte. Typ ingenting faktiskt. Men vi kikade runt lite iaf, det verkar som att både greys och one tree hill kommer tillbaka med en ny säsong. Tur det! Det var inte så värst kul för mig att se American Idol för jag hade råkat se vem som vann! :( Förstörde alltihop! Det var inte ens rätt som vann! Snyft!

Sen när vi inte hade mer för kvällen att se, eller inget som är "nattvänligt" för min syster att se satt vi på king och spelade spel. Vi körde enarmad bandit med våra juveler! Hah! Man vann inte mycket precis. Klockan närmade sig ett, min syster nickade till hela tiden, så det var dags att lägga sig. Hon somna som en stock som vanligt, jag låg och läste ett tag, kanske somnade vid 2.

Imorse vaknade jag vid 10. Madelen hade inte vaknat så, så jag satte på ett avsnitt desperate för det visade sig att madelen var ett avsnitt längre än vad hon trodde. Men jag hann bara kolla en kvart innan hon vaknade, så hon fick se det igen. Men det är ju bra, då blev hon lite uppdaterad iaf :D När det var slut så gjorde vi frukost. Scones! Mummagott!
Åt det med marmelad och ost! Mmm.

Och så kollade vi på Prison Break. För övrigt så var det serieslut på det. Och jag ska inte spoila något, men herregud! Den serien var det dags för att det skulle ta slut, men såhär? :(

Vi gick vidare till två avsnitt 90210, även det hade säsongsavslut och där vet vi inte om det kommer någon mer säsong över huvudtaget. Så vi får se. Men när det var slut åkte Madelen iväg ett tag, hon skulle jobba lite extra, så nu har jag några timmar att slå ihjäl. Har precis kollat dubbelavsnitt av 24, säsongsavslutning där med. Suck och stön, säsongsavslutning på allt! Trodde det var säsongsavslutning på det på måndag, men det hade visst varit dubbelavsnitt i måndags. Det som var bra med det är ju att jag kunde kolla på det idag.

Men nu när det är gjort vet jag inte vad jag ska göra. Har fyra avsnitt av Smallville, men jag känner bara att jag inte har någon lust. Men jag kan ju inte sitta här och hänga och inte göra någonting tills halv 9 - 9 ikväll. Det är ju ganska långt kvar tills dess. Förhoppningsvis har Madelen med sig mat, beställde McDonalds, får se om det går! Hoppas! :) Sugen som fan!

Det blev en väldigt seriefokuserad blogg idag. Men det är bara det som hänt, så finns inget att skriva om annars. Och kan inte skriva om avsnitten heller, för så spoilar jag för någon och det går inte! Dessa avsnitt måste man se själv! Indeed!

Usch. Aja. Ska försöka komma på något att göra. Bestämma mig för vilken serie jag ska börja nöta nu.
Några förslag? Inga vampyrserier dock! Spänning, dramatik, något otroligt bra som går att nöta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0